سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختتامیه اولین جشنواره کشوری جوانی جمعیت در شهرکرد

اولین جشنواره کشوری جوانی جمعیت با تجلیل از برگزیدگان در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری به کار خود پایان داد.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری و دبیر فنی اولین جشنواره کشوری علمی، فرهنگی، هنری و پژوهشی جوانی جمعیت گفت: این جشنواره امروز شنبه ۱۲ آذر ماه ۱۴۰۱ با معرفی و تجلیل از ۳۲ اثر بعنوان آثار برگزیده و شایسته تجلیل به کار خود پایان داد.

دکتر علی احمدی، از اهداف برگزاری این جشنواره به ترویج فرهنگ ازدواج و فرزندآوری، آگاه سازی و اقناع سازی جامعه از مزایای جوانی جمعیت، انگ زدایی برای درمان ناباروری، کاهش سقط جنین و سزارین و چالش‌ها و تهدیدات سالخوردگی جمعیت کشور و استان چهارمحال و بختیاری و مطالبه اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اشاره داشت.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به ارسال بیش از ۱۳۰ اثر به این جشنواره افزود: بیش از نیمی از آثار ارسالی به اولین جشنواره جوانی جمعیت از سایر استان‌های کشور بوده است.

دکتر احمدی گفت: در این آیین ضمن تجلیل از صاحبان آثار برگزیده، از دستگاه‌های حامی جوانی جمعیت و خانواده‌های موفق در امر فرزندآوری و تربیت فرزندان شاغل در دانشگاه علوم پزشکی استان تجلیل بعمل آمد.

گفتنی است؛ در آیین اختتامیه در بخش پادکست زهره علی‌بابایی، آنیتا کریمزاده، سپیده آهنکار در بخش اینفوگرافی: محمد قربانی آقبلاغی، اپلیکیشن: داریوش قلی‌پور دشتکی، در انیمیشن: فاطمه رفیعی طاقانکی و در بخش مقاله پژوهشی زهرا فروزنده، لیلا علی محمدی و سید ناصر حجازی و سپیده طوسی زاده نفرات برتر شدند.

در بخش فیلم کوتاه علیرضا توقیری، قاسم بهداد و آبی جان رحیمی، در بخش موشن‌گرافی، فاطمه نظیفی، زهره عباسی، مریم مرادا و در بخش پیشنهادات و ایده‌های کاربردی نیز طاهره گلشاهی، زهرا حیدری و پوران خلفیان، مجید فیاضی بروجنی و بنفشه فروهی رتبه‌های برتر را کسب کردند.

در بخش داستان کوتاه علیرضا توقیری، در بخش پوستر داود رسولی، محمدعلی گل و خوشنویسی زینب باقری و صنوبر ایمانیان رتبه‌های برتر را کسب کردند.

بنا بر اعلام نظر کمیته داوران در وبلاگ نویسی ناصر حسین‌پور، پوستر: هلیا باقرزاده، اینفوگرافی: سارا رسولی، خوشنویسی فائزه کریمی مقدم، طراحی و نقاشی: فاطمه گلزاده، نقاشی: حدیث خاکسار حقانی، داستان کوتاه: خاطره شیوندی و مجتبی صفدری و تیتر و جملات کوتاه و تاثیر گذار نیز ملیحه نظری شایسته تجلیل معرفی شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.