سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشدید نظارت پلیس راه بر نصب حفاظ ایمنی کامیون‌ها

رئیس پلیس راه شمال استان با تاکید بر ضرورت نصب حفاظ ایمنی برای کامیون‌ها از تشدید کنترل بر این مورد و دیگر مولفه‌های ایمنی وسایل نقلیه خبر داد.

سرهنگ علی رضایی گفت: کامیون‌ها و کامیونت‌ها به دلیل بلند بودن شاسی و ساختار خاصشان در صورت نداشتن حفاظ ایمنی در جلو، عقب و طرفین احتمال حادثه ساز بودنشان وجود دارد که در این راستا برابر مصوبات نشست ۱۲۴ کمیسیون ایمنی راه‌های کشور و با هدف پیشگیری از سوانح ترافیکی، مالکین ناوگان باربری ملزم به نصب حفاظ ایمنی بر روی وسایل نقلیه خود می‌باشند.

او با اشاره به نقش خطای انسانی در بروز تصادفات افزود: برابر بررسی‌های صورت گرفته در بعضی از سوانح اگر این دسته از وسایل نقلیه دارای حفاظ ایمنی بودند قطعا خسارات جانی و مالی کمتری به راننده یا سرنشینان و دیگر افراد وارد و حتی در بیشتر اوقات از فوت آنان جلوگیری می‌شد.

رئیس پلیس راه شمال استان گفت: برای جلوگیری از برخورد خودرو‌های سواری و له شدن آن‌ها زیر کامیون و کامیونت‌های فاقد حفاظ، تمامی کامیون و کامیونت‌ها ملزم به نصب حفاظ ایمنی جلو، عقب و طرفین تا پایان آذر ماه هستند که در این رابطه تشدید کنترل نصب حفاظ ایمنی کامیون و کامیونت‌ها به طور جد در دستور کار پلیس راه قرار دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.