سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نگرانی شهروندان از رعایت نشدن بهداشت در اغذیه فروشان سیار + تصاویر

شهروند خبرنگار ما با ارسال تصاویری از طبخ و فروش غذا به صورت دستفروشی در میدان آزادی شهر تهران خبر داد و ابراز نگرانی کرد.

در سال‌های اخیر بر میزان دستفروشان در کلانشهر‌ها به ویژه در تهران افزوده شده است. اگر این دستفروشی از نوع طبخ و فروش غذا باشد مسئله بهداشت آن نیز به میان می‌آید. در میادین پرتردد شهر تهران بسیار شاهد اینگونه موارد هستیم. این موضوع گاهی موجب نگرانی و رنجیده خاطر شدن شهروندان شود.

شهروند خبرنگار ما با ارسال تصاویری از دستفروشانی که به طبخ و فروش غذا در میدان آزادی مشغول هستند خبر داد و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
من از شهروندانی هستم که هر روز از پایانه تاکسیرانی شهید نظری در میدان آزادی ابتدای خیابان محمدعلی جناح استفاده می‌کنم و در این میدان دستفروشانی را می‌بینم که بدون رعایت بهداشت مناسب اقدام به تهیه غذا می‌کنند و به فروش می‌رسانند. مکان مناسبی برای تهیه، سرو غذا و شستشوی ظروف وجود ندارد از طرف دیگر به دلیل نبود آبراه، آبی که استفاده می‌شود در خیابان جاری می‌شود. از طرف دیگر پسماند‌های غذا در محل تردد ریخته می‌شود و مسیر تردد لغزنده می‌شود و منظره بسیار نازیبایی برای سطح خیابان ایجاد شده است. خواهش می‌کنم رسیدگی کنید. بارها از طریق سامانه های ۱۳۷ و ۱۸۱۸ اطلاع رسانی شده است اما هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

شهروند خبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که می توانید مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - تهران

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.