سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تداوم وضعیت زرد بر روی نقشه کرونایی کردستان

در جدیدترین رنگ بندی کرونایی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت شهر های سروآباد و دهگلان همچنان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار داشت: رنگ بندی اخیر مشابه با هفته قبل بوده و تغییری در وضعیت کرونایی استان حاصل نشده است که بر این اساس در استان، ۲ شهرستان در وضعیت زرد  و ۸ شهرستان نیز رنگ کرونایی آبی دارند.

دکتر بهرام کندایی افزود:  بر اساس آخرین به روز رسانی‌ها در رنگ بندی کرونایی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهرستان‌های بانه، بیجار، سقز، سنندج، دیواندره، قروه، کامیاران و مریوان رنگ آبی (بی خطر) و شهرستان‌های سروآباد و دهگلان وضعیت زرد (نسبتا پرخطر) را به خود گرفتند.

او گفت: بر طبق آخرین نقشه کرونایی کشور تعداد صفر شهرستان وضعیت قرمز، ۳ شهرستان وضعیت نارنجی، ۹۴ شهرستان وضعیت زرد و ۳۵۱ شهرستان نیز در وضعیت آبی قرار گرفته‌اند.

دکتر کندائی ابراز کرد: جهت پیشگیری و مقابله موثر با این بیماری، لازم است مردم با هوشیاری در جهت مقابله با افزایش شیوع مجدد در استان اقدام کنند.

او اضافه کرد: از هم استانی‌های عزیز خواهشمندم رعایت پروتکل‌های بهداشتی را برای پیشگیری از افزایش نشر ویروس‌های بیماری‌های تنفسی بویژه COVID ۱۹، سرماخوردگی و آنفولانزا در استان جدی گرفته و همچنان رعایت کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.