سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مه گرفتگی در جاده های کرمانشاه/ رانندگان مراقب باشند

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از مه گرفتگی غلیظ در بسیاری محور‌های استان خبر داد و گفت : رانندگان در این شرایط حتما از چراغ مه شکن استفاده کنند.

کیخسرو دستغیب رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه هم اکنون پدیده مه گرفتگی غلیظ در بسیاری محور‌های استان گزارش شده، گفت : در حال حاضر محور‌های کرمانشاه-کامیاران، کرمانشاه-روانسر، کمربندی قزانچی به سمت ماهیدشت، ماهیدشت تا گردنه مرصاد، اسلام آباد غرب-حمیل، اسلام آبادغرب-دالاهو و محور گواور با این پدیده مواجه هستند.

وی افزود: خوشبختانه در مابقی محور‌ها پدیده خاصی گزارش نشده و ترافیک روان است.

دستغیب با تاکید بر لزوم استفاده از چراغ مه شکن در شرایط مه گرفتگی غلیظ، گفت: رانندگانی که چراغ مه شکن ندارند می‌توانند از چراغ جلو با نور پایین استفاده کنند.

وی افزود: در این شرایط حتما باید چراغ خطر عقب خودرو هم روشن باشد تا از برخورد خودرو‌های عقبی جلوگیری شود.

دستغیب تصریح کرد: رانندگان در این شرایط باید به علائم راهنمایی و رانندگی و خط کشی‌های کنار جاده توجه ویژه داشته باشند تا از جاده خارج نشده و یا در جاده‌های دو طرفه وارد محور مخالف نشوند.

وی افزود: در این شرایط اکیدا توصیه می‌شود که رانندگان از انجام هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز به طور جد خودداری کنند، چرا که دید کافی در جاده وجود ندارد و احتمال وقوع حادثه بیش از هر زمان دیگر است .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.