سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوی رتبه نخست آذربایجان غربی در ساخت مدارس خیرساز

مدیرعامل مجمع خیران مدرسه ساز آذربایجان غربی گفت: شهرستان خوی با بیشترین خیر و اجرای بیشترین طرح‌های مدرسه ساز خیرین در استان در رتبه نخست قرار دارد.

در بیست و چهارمین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز شهرستان خوی، که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در سالن فرهنگیان خوی برگزار شد با اهدای لوح و تندیس از خیران مدرسه ساز این شهرستان تجلیل شد.

حجت الاسلام قاسم خانی امام جمعه خوی در این جشنواره با تقدیر از تلاش‌های خیرین برای کمک به توسعه فضا‌های آموزشی گفت: خیرین مدرسه ساز جلوه‌های نوارانی از انفاق هستند که بابذل و بخشش بخشی از دارایی خود با خدواند خود معامله میکنند.

آخوندیان مدیرعامل مجمع خیران مدرسه ساز آذربایجان غربی در حاشیه این جشنواره در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما گفت: شهرستان خوی با بیشترین خیر و اجرای بیشترین طرح‌های مدرسه ساز خیرین در آذربایجان غربی در رتبه نخست قرار دارد.

وی افزود: خیرین مدرسه ساز در استان تاکنون ساخت یک هزار و ۶۱۶ باب مدرسه با ۷ هزار و ۹۱۵ کلاس به ارزش ۹ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال تعهد کرده اند.

 رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز خوی نیز در این جشنواره گفت: خیران خویی تاکنون ۱۱۵ باب مدرسه را با ۵۷۳ کلاس احداث کرده و به آموزش و پرورش تحویل داده اند.

مختار تکاور افزود: در حال حاضر نیز خیران خویی ۲۸ باب مدرسه را با ۱۶۸ کلاس درس در دست احداث دارند و ساخت ۲۵ مدرسه با ۱۳۴ کلاس درس نیز تعهد کرده اند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.