سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مردم مسلمان در جام جهانی سیلی محکمی به استکبار زدند

امام جمعه موقت کوهبنان گفت: مردم مسلمان در جام جهانی امسال سیلی محکمی به استکبار جهانی و صهیونیست‌ها زدند.

نماز جمعه این هفته شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام سید عباس کاظمی در مسجد صاحب الزمان (عج) کوهبنان برگزار شد.

حجت الاسلام سید عباس کاظمی امام جمعه موقت کوهبنان پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت: اگر انسان تقوا، اخلاص و توجه به الطاف خدا داشته باشد عزت، قدرت، محبوبیت و اعتبار را خداوند به او ارزانی می‌کند.

او تاکید کرد: در آستانه ۱۶ آذرماه روز دانشجو قرار داریم در حالی که دانشجویان از جایگاه مهم و بزرگی برخوردار هستند با شروع انقلاب موتور پیشرفت علم و فناوری در کشور ما روشن شده لذا در زمینه کسب علم، تولید علم، تولید فناوری جز کشور‌های برتر در دنیا هستیم که این مهم بواسطه تلاش دانشجویان و متخصصان است.

امام جمعه موقت کوهبنان افزود: قبلا از انقلاب جمعیت افراد باسواد کشور ما بسیار ناچیز و کم بود لذا بسیاری از پزشکان و مهندسین از دیگر کشور‌ها به ایران می‌آمدند، اما امروز به برکت انقلاب و وجود ولایت و رهبری دشمن از پیشرفت ما بوحشت افتاده است.

او ابراز داشت: دانشجویان آینده سازان نظام اسلامی و افتخار کشور هستند باید زمینه ناکامی و شکست دشمنان را رقم بزنند دشمنانی که با دروغ پردازی با ما وارد جنگ شدند، چون دانشجو قشر برگزیده جامعه ماست.

خطیب جمعه کوهبنان با استناد به منویات حضرت امام (ره) و بیانات مقام معظم رهبری تصریح نمود: ما برای مقابله با دشمن نیازمند به بسیج هستیم در حالی که بسیج مدرسه عشق است بسیجیانی که در تمام اقشار خالصانه به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

او یادآور شد: در کنار سایر اقشار بسیج طلاب و بسیج دانشجویی هم فعال هست بسیجیان در تمام عرصه‌ها خالصانه بدون هیچ گونه چشم داشتی به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

حجت الاسلام کاظمی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند صدای رعد آسای مردم در ۱۳ آبان، شرکت در مراسم تشیع سردار دل‌ها و تشیع جنازه شهدا خصوصا شهدای امنیت طنین انداز شد.

او ابراز داشت: همگان باید به رشد معنوی خود توجه کنند، چون در حال حاضر مهمترین شیوه بدخواهان اسلام و انقلاب دروغ پردازی در فضای مجازی است.

امام جمعه موقت کوهبنان بیان داشت: حضور نخست وزیر عراق باعث فیصله دادن به وجود اغتشاشگران و فتنه گران شد، بستن قرارداد معاهدات گازی و نفتی، گشترس روابط اقتصادی از دیگر دستاورد‌های این دیدار بود.

او ادامه داد: مردم مسلمان در جام جهانی امسال سیلی محکمی به استکبار جهانی و صهیونیست‌ها زدند و آنان را در دنیا منفور کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.