سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جرایم سال‌های گذشته اصناف بخشوده شد

وزیر اقتصاد گفت: جرایم سال‌های گذشته اصناف و کسبه منطقه سیستان و بلوچستان مورد بخشودگی قرار گرفت.

آقای سید احسان خاندوزی گفت: با توجه به وضعیت خشکسالی در استان سیستان و بلوچستان تمهیداتی اتخاذ شد، همچنین گره گشایی و تسهیل فعالیت اقتصادی برای فعالان اقتصادی سیستان و بلوچستان به شکل ویژه تری نسبت به سایر مناطق اتخاذ خواهد شد.

به گفته او،جرایم سال های گذشته اصناف و کسبه منطقه سیستان مورد بخشودگی قرار گرفت و مالیات‌های امسال با توجه به ظرفیت ماده ۱۶۵ قانون مالیات از حداکثر تخفیف برخوردار خواهد شد، ساده سازی و تسهیل فرآیندهای تولید اهمیت فراوانی دارد و بدون هیچ استثنایی همه دستگاه‌ها با درگاه ملی کسب و کار باید همکاری کنند و مسئولیت عدم همکاری با بالاترین مقام دستگاه است.

وزیر اقتصاد می‌گوید: با توجه به ظرفیت‌های ویژه استان سیستان و بلوچستان مقرر شد در حوزه مسائل مالیاتی و به طور خاص رفع تعهد ارزی تعاونی‌های مرزنشین اقدام شود، همچنین در خصوص با برخی دستگاه‌ها که هیچ مجوزی در درگاه ملی مجوز‌های کسب و کار ثبت نکرده‌اند، دستگاه‌های نظارتی وارد عمل خواهند شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۷:۴۶ ۱۲ آذر ۱۴۰۱
دیگه فایده نداره آقای وزیر منتظر جواب ظلمهای امور مالیاتی باش
ناشناس
۰۰:۰۱ ۱۲ آذر ۱۴۰۱
قبلا اینکارو میکردین.. حالا هم خوزستان رو دریابید
ناشناس
۲۱:۱۷ ۱۱ آذر ۱۴۰۱
شما نمیخاد جریمه ببخشی شما اقتصاد رو درست کن
ناشناس
۲۰:۴۲ ۱۱ آذر ۱۴۰۱
آیا میدانید هرکی مسؤل شده به تقدیر نسبت می‌دهند و معمولا افرادی که از تقدیر مسؤل شده اند کار تخصصی بیشتری انجام داده اند .
و افرادی که با پارتی بازی مسؤل شده اند کار تخصصی مفيد کافی انجام ندادند .
چرا اینجوری می‌شود؟ به خاطر حسادت. چون در دانشگاه اینجوری بود یارو میگفت درس همینه و اگر رئیس جمهور هم بیاد مشروط میشوید. اینها در آموزشکده فنی و حرفه ای شهرکرد هستش . مقصر اصلی سازمان سنجش هستش که امتحانات تدریس نشده دارد . وقتی سازمان سنجش مستکبر است دانشگاه نیز از او پیروی دارد . با اینکه می‌دانید فناوری و پیشرفت از سازمان سنجش و دانشگاه جدا است . ادعای سازمان سنجش می‌توانست در فناوری های کمک رسان مثلا آمبولانس هلیکوپتر ظاهر شود و نه در درخواست خرید هلیکوپتر آمبولانس و عدم فروش.
به قول معروف قضیه تابلو است.
ناشناس
۱۹:۳۳ ۱۱ آذر ۱۴۰۱
بابا کنترل کن بازار را وزیر اقتصاد،نباید خودرو،مسکن ،طلا و ارز بشه کالای سرمایه ای ،باید مدیریت کنی نقدینگی افسار گسیخته بجای ایجاد تورم بره سمت تولید،از تولید کشاورزی و دامی گرفته تا صنعتی،باید حرکت به سمت تولید دراین کشور جذاب بشه که نه تنها ایرانیان بلکه خارجیها هم سرمایه بیارن دربخش تولید ایران نه اینکه ملت برن سمت سفته بازی،بخدا کارسختی هم نیست نمیدونم چرا طلسم شده درایران ،این همه زمینه تولید هست و پول هم هست اما نمیره سمتش ،چراشو باید وزیر و دولت و مجلس هم پاسخ بدن هم رفعش کنن،بخدا ملت ازاین اقتصاد خسته شدن و ناراضی هستن ازاین وضع اقتصادی و قابل قبول نیست روزمرگی و دست روی دست گذاشتن
مرتضی
۱۸:۰۳ ۱۱ آذر ۱۴۰۱
این کارتون یجورایی نمدونم چرا حال آدم بهم میزنه. انگار مردم چیزی حالیشون نیست.