سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یادی از شهدا در اقبالیه 

یادواره شهدای اقبالیه با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران برگزار شد.

یادواره شهدای اقبالیه با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در مسجد حضرت امیرالمومنین (ع) این شهر برگزار شد.
 
سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در این مراسم گفت:جبهه حق انقلاب اسلامی هیچگاه با جبهه باطل کنار هم قرار نمی‌گیرد، بیش از ۴۴ سال است که جبهه ظلم با جبهه حق دشمنی می‌کند، اما آیا توانسته اند یک پیروزی به دست آورند.
 
وی افزود: جبهه حق انقلاب اسلامی از همان روز اول با پیروزی شروع شد و تا به امروز تداوم داشته است.
 
سردار فدوی اضافه کرد: برای دانستن علت این پیروزی باید به قاعده‌های قرآنی رجوع کنیم. خداوند ضمانت کرده است که با جبهه حق باشد.
 
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: در قرآن آمده است که به جز دو حزب وجود ندارد، یکی حزب خدا است و یکی حزب شیطان و خداوند با جبهه حق است.
 
سردار فدوی افزود: ۴۴ سال انقلاب اسلامی بر روال حق بوده است وگرنه اکنون اینجا نبودیم، دشمنان به صراحت می‌گویند که از انقلاب خدا می‌ترسند، چون نتیجه با خداست.
 
وی اضافه کرد: در اوایل اسلام هم در دو جنگ مسلمانان شکست خوردند و علت این بود که به دستور خداوند و پیامبر گوش نکردند و تکلیف خود را انجام ندادند. نظام اسلامی ما از ابتدا تا به امروز به تکالیف خود عمل کرده است ودشمنان از ما می‌ترسند.
 
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: امروز دولتی بر سر کار آمده است که خادم مردم است، این دولت عزم حرکت در راستای نظر امام (ره) را دارد.
 
سردار فدوی افزود: غرب ۵۰۰ سال مستعمرات فراوان داشتند، اما ایران جزو چند کشور خاص بود که هیچگاه مستعمره نشد. الان غربی‌ها پس از تحریک و راه اندازی جنگ اوکراین ماه‌هاست به مردم خود می‌گویند که برای زمستان هیزم جمع کنید.
 
وی اضافه کرد: علیرغم سال‌ها تحریم تاکنون یک روز هم ایران اسلامی به مردم خود از این پیشنهاد‌ها نداده است، چون خداوند وعده داده که عمل کنندگان به دستورات خود را در بن‌بست قرار ندهد.
 
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: وقتی دشمنی دشمنان اوج می‌گیرد باید مراقب باشیم و به تکالیف خود عمل کنیم.
 
سردار فدوی افزود: دست‌های آلوده مستکبران در جنگ‌های متعدد را دیده‌ایم، تنها یکی از گور‌های دسته جمعی صدام بیش از پنجاه هزار نفر بود. گور‌های دسته جمعی در افغانستان هم از این نمونه است.
 
وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی به دنیا صادر شده است. هم اکنون ۲۵ میلیون شیعه در آفریقا زندگی می‌کن، دشمنان اینهمه جنگ در منطقه ایجاد کردند تا به ما برسند، اما نتوانستند.
 
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: فرزندان این مملکت به اندازه سر سوزنی برای خبیثان عالم ارزش قائل نیستند.
 
سردار فدوی افزود: آمریکایی‌ها تا به امروز نتوانستند به انقلاب خدشه‌ای وارد کنند. یک روز قبل از برجام، شناور متجاوز آمریکایی را توقیف کردیم و این دست خداست.
 
سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان هم در این مراسم ضمن تبریک روز پرستار یاد شهیدان دفاع مقدس و امنیت را گرامی داشت.
 
وی گفت: مردم قزوین همچون زمان دفاع مقدس با برگزاری رزمایش‌های مومناه پای کار است.
 
فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان گفت:می توان روی مردم دارالمومنین قزوین برای دفاع از انقلاب حساب کرد.
 
سردار رفیعی آتانی افزود: در همین ناآرامی‌های اخیر که دشمن به سطل زباله دل خوش کرده بود اقبالیه در امنیت کامل بود.
 
وی اضافه کرد: در سه روز آخر شهریور امسال بیش از ۵ هزار و ۷۰۰ بسیجی در کنار نیرو‌های فراجا حضور داشتند، چاقو خوردیم و آسیب دیدیم، اما به کسی آسیب نرساندیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.