سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام فراخوان طراحی المان‌های نوروزی در قزوین

فراخوان طراحی المان‌های نوروزی سال ۱۴۰۲ سازمان زیباسازی شهرداری قزوین منتشر شد.

منجم، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: با هدف استفاده از ایده و تفکر خلاق هنرمندان فراخوان طراحی المان‌های نوروزی- بهاری سال ۱۴۰۲ منتشر شد.

او افزود: المان‌های شهری علاوه بر داشتن جنبه زیبایی و هویتی سبب ایجاد شور و نشاط، ارتقای کیفیت و سر زندگی فضای شهری می‌شوند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: این فراخوان با هدف اشاعه فرهنگ زیباشناختی و ارتقای سواد بصری در جامعه، حمایت از هنرمندان متخصص، تقویت شور ونشاط بهاری در فضای شهر، جذب ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه، ایجاد فضای مناسب و بهبود نمای شهری است.
او با اشاره به رویکرد محتوایی این فراخوان گفت: نوروز (نماد‌ها و نشانه‌های نوروز، تقویت شور و نشاط بهاری، آثار تعاملی و...)، استفاده از مضامین فرهنگی- مذهبی و تاریخی شهر قزوین، استفاده از هنر خوشنویسی در فضای شهر، ماه مبارک رمضان (بهره مندی از مفاهیم ماه مبارک رمضان، آیات قرآن و احادیث و...) از جمله رویکرد‌های محتوایی فراخوان نوروز ۱۴۰۲ است.

منجم ادامه داد: طراحی در بخش المان شهری به دو صورت المان دایمی و المان مناسبتی است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین ادامه داد: استفاده از آرایه‌ها و تزیینات الحاقی یا مستقل خلاقانه در سطح شهر، نگاه نو به تزیینات مناسبتی در شهر، انواع ریسه‌ها (نوری، پارچه ای) - کتیبه ای- پرچم ها- تابلو‌های نوری- تابلو‌های تصویری و...، امکان تکثیر، الحاق به سازه‌های شهری، حمل و نقل آسان از جمله مواردی است که در بخش نورآرایی شهری و آذین بندی مناسبتی باید مورد توجه قرار گیرد.

او در خصوص مشخصات طرح‌ها افزود: ارایه طرح بدون پرسپکتیو، با رنگ آمیزی کامل و بزرگنمایی جزییات در قطع A۳ و با فرمت مشخص شده باشد، همچنین طرح به صورت فتومونتاژ در تصویر واقعی در قطع A۳ باشد.

منجم بیان کرد: به همراه پرینت رنگی باید یک سی دی محتوی فایل طرح با فرمت Jpage در قطع A۳ و با رزولیشن ۳۰۰ و مشخصات فردی، شماره تماس ثابت و همراه و آدرس و رزومه شرکت تحویل دبیرخانه فراخوان شود.
او گفت: ارسال تصویر ماکت یا طرح به صورت سه بعدی اختیاری می‌باشد و هر هنرمند می‌تواند حداکثر ۵ طرح در هر بخش ارایه دهد.

منجم اعلام کرد: شرکت کنندگان می‌توانند طر ح‌های پیشنهادی خود را به دو صورت حضوری و یا از طریق پست به دبیرخانه فراخوان واقع در قزوین، خیابان تهران قدیم، کمربندی جمهوری اسلامی، ابتدای خیابان تالار، سازمان زیباسازی شهرداری قزوین ارسال کنند و جهت دریافت جزییات بیشتر طرح با شماره‌های ۸۶-۰۲۸۳۳۵۷۸۰۸۴ تماس بگیرند.
مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین مهلت ثبت نام و تحویل آثار را تا ۱۰ دی ماه ۱۴۰۲ اعلام کرد و گفت: نتایج این فراخوان ۱۵ دی ماه اعلام می‌شود.

منجم از علاقمندان دعوت کرد در این فراخوان شرکت و برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت سازمان زیباسازی شهرداری قزوین http://Zibasazi.qazvin.ir مراجعه کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.