سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار نیروی انتظامی استان قزوین ،

کشف بیش از ۱۴ کیلوگرم تریاک/دستگیری قاچاقچی مواد مخدر در پوشش مسافر اتوبوس

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز پنجشنبه دهم آذر ۱۴۰۱ را در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ  فرهاد علی بیگی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت : در پی تعامل اطلاعاتی با پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمان مشخص شد چند تن از قاچاقچیان یک محموله مواد مخدر را از جنوب شرق کشور خریداری و قصد انتقال آن از مسیر استان کرمان را دارند؛ بنابراین بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرارگرفت.

وی افزود:ضمن هماهنگی با مقام قضائی استان مأموران این فرماندهی در اقدامی مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمان موفق به شناسایی خودرو مورد نظر و دستگیری ۲ نفر در این رابطه دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین خاطرنشان کرد: طی بازرسی صورت گرفته از خودروی موصوف مقدار ۱۴ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک کشف و متهمان به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مرجع قضائی شدند.

دستگیری قاچاقچی مواد مخدر در پوشش مسافر اتوبوس

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت : اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای مقابله و برخورد با سوداگران مرگ، کنترل خودرو‌های عبوری از آزاد راه "قزوین-کرج" را در دستور کار خود قرار داده و یک دستگاه اتوبوس مسافربری را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو با استفاده از شگرد‌های پلیسی و رعایت موازین شرعی، به یکی از مسافران مشکوک و برای بررسی بیشتر او را از خودرو پیاده کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به اینکه در بازرسی از وسایل و لوازم همراه مسافر مورد نظر، ۸۳۰ گرم تریاک که به صورت ماهرانه جاساز شده بود کشف شد، خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.