سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تسهیل فرایند انتقال واحد‌های آجرپزی اصفهان به خارج از محدوده شهری

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: مقرر شده تسهیلاتی برای خروج واحد‌های آجرپزی از محدوده شهری اصفهان در نظر گرفته شود تا پس از ۱۳ سال این مصوبه اجرایی شود.

مهران زینلیان در جلسه انتقال، بهسازی و نوسازی صنعت آجر و سفال استان با اشاره به اینکه این واحد‌ها از عوامل آلودگی هوا به شمار می‌آیند اظهار کرد: سازمان مدیریت با همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست و سازمان صمت سندی را آماده کرده که طبق آن مقرر شده برای شناسایی موانع و مشکلات انتقال این واحد‌ها به خارج از محدوده شهری اصفهان آسیب شناسی شود.

او ادامه داد: تسهیلاتی در این خصوص پیش بینی شده؛ از جمله اینکه زمین‌های متعلق به این صنایع در چارچوب ضوابط و طرح‌های بالادستی تغییر کاربری یابند و ارزش افزوده مناسبی برای مالکان آن‌ها به دست آید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان افزود: همچنین تصمیم گرفته شد زمین‌های دولتی برای این انتقال مورد استفاده قرار بگیرد و زیرساخت‌های لازم فراهم شود تا بتوانیم به نحو مطلوبی این واحد‌ها را منتقل کنیم.

به گفته زینلیان، مقرر شد حداکثر تا یک ماه آینده گزارشی از عارضه سنجی و موانع انتقال واحد‌های تولید سفال و آجر اصفهان، آماده و ارائه و بر اساس اطلاعات به دست آمده تصمیمات مناسبی اخذ و اجرایی شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.