سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرکز پایش محیط زیست در عسلویه راه اندازی می‌شود

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر از امضای تفاهمنامه با سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس جهت تاسیس و راه اندازی مرکز پایش محیط زیست در عسلویه خبر داد.

فرهاد قلی نژاد روز پنشجنبه ۱۰ آذر در همایش گرامیداشت هفته بسیج و جهاد تبیین گفت: با توجه به حضور دکتر علی سلاجقه؛ معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در همایش بین المللی روز جهانی خاک در سیراف بوشهر در روز دوشنبه چهاردهم آذرماه امسال، تمهیداتی جهت امضای تفاهمنامه و قرارداد جهت تاسیس و راه اندازی مرکز پایش محیط زیست در منطقه ویژه اقتصادی پارس اندیشیده شد و این اقدام بزرگ و برجسته در زمینه حفاظت و پایش مستمر و منسجم از محیط زیست جنوب استان بوشهر رخ خواهد داد.

او از نقش بسیج در تمام ادوار جمهوری اسلامی گفت و اهمیت جایگاه این تفکر را مطرح کرد و سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار نیز تبریک گفت.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر همچنین در بخشی دیگر از سخنان خود از نقش سازنده تفکر بسیجی در سازمان حفاظت محیط زیست گفت: محیط بانی به تمامی معنا همان کار بسیجی وار است و به نوعی محیط بانان عزیز خود را وقف طبیعت کرده‌اند همانطور که بسیج در تمام ادوار خود را صرف امنیت و آرامش کشور کرده است.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.