سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز ثبت نام آزمون ادواری استاندارد‌های مهارتی بخش فرهنگ و هنر

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش‌های هنری کرمان گفت: ثبت نام سی و نهمین آزمون ادواری استاندارد‌های مهارتی بخش فرهنگ و هنر از ۹ آذر آغاز شده است.

محمد حسین اسماعیلی گفت: افراد بالای ۱۷ سال با داشتن گواهی قبولی پایه نهم متوسطه در صورت تمایل می‌توانند در آزمون‌های ادواری حوزه فرهنگ و هنر که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود، ثبت نام کنند.

او افزود: این افراد در صورت اخذ نمره قبولی در ۲ بخش نظری و عملی ،گواهینامه معتبر دریافت خواهند کرد.

به گفته مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش‌های هنری استان کرمان، این آزمون، شامل: استاندارد‌های مصوب مهارتی در حوزه فرهنگ و هنر است که بر اساس تفاهمنامه همکاری با وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

او تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند فهرست کلیه استاندارد‌های مصوب را در دفترچه آزمون که در سامانه بارگذاری شده است، ملاحظه کنند.

اسماعیلی تاکید کرد: ثبت نام این دوره از آزمون ادواری به طور الکترونیکی از طریق سامانه honarazmoon.ir از ۹ آذر آغاز شده است و تا ۲۸ آذر ادامه دارد.

او با بیان اینکه کارت ورود به جلسه آزمون نیز ۱۱ دی ماه صادر خواهد شد، تصریح کرد: زمان برگزاری آزمون عملی ۱۲ تا ۲۱ دی ماه و آزمون تئوری  ۱۹ تا ۲۱ دی ماه خواهد بود.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش‌های هنری استان کرمان درباره نمره قبولی در آزمون، ، بیان داشت: ملاک قبولی کسب حداقل نمره ۱۰ در آزمون نظری و کسب حداقل نمره ۱۴ در آزمون عملی است.

او بیان کرد: متقاضیان پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای شرکت در آزمون می‌توانند نسبت به ثبت نام در سامانه اقدام کنند و نیازی به واسطه برای ثبت نام و پرداخت هزینه‌های اضافی ندارند.  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.