سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گازرسانی به ۱۱ هکتار از بافت غیررسمی روستای زیارت

مدیرعامل شرکت گاز گلستان از گازرسانی به ۱۱ هکتار از بافت غیررسمی روستای زیارت با اولویت افرادی که پروانه ساخت و ساز دارند، خبر داد.

طالبی در مصاحبه با رادیو گلستان درباره گازرسانی به روستای زیارت گفت: ضلع شمالی روستای زیارت بعد از پل این روستا جزو بافت این روستا قرار نگرفته و پیگیری‌های زیادی برای اضافه شدن این منطقه به بافت اصلی شده است.

او افزود: بودجه‌ای که به شرکت گاز تخصیص داده می‌شود برای توسعه شبکه گازی در بافت هادی روستا‌ها و طرح تفصیلی شهر‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و اگر خارج از این دو مورد کاری انجام شود کمک به تجاوز به عرصه‌های منابع ملی و سکونت گاه‌های غیررسمی تلقی می‌شود.

طالبی گفت: در روستای زیارت به دلیل ساخت و ساز در اراضی کشاورزی و عرصه‌های ملی حساسیت‌های زیادی برای توسعه شبکه گازرسانی وجود دارد.

او افزود: بر اساس مصوبه شورای تامین برای ۱۱ هکتار از ورودی پل روستای زیارت اجازه شبکه گذاری گاز داده شده است و در مرحله اول، افراد بومی دارای پروانه ساخت و ساز را مدنظر قرار دادیم.

طالبی گفت: برای سایر ملک‌های موجود در این بافت باید استحکام بنا‌ها مورد بررسی قرار گیرد و وضعیت آن‌ها تعیین تکلیف شود.

او افزود: از فروردین امسال کار گازرسانی به این محدوده در حال انجام است و برای افرادی که از قبل پروانه ساخت و ساز دارند ۶۸ انشعاب گاز نصب می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.