سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در کرج چه گذشت و اغتشاشگران چه بر سر سید روح الله عجمیان آوردند؟! + فیلم

تصاویری جدید از اغتشاشگرانی که در کرج سید روح الله عجمیان را به شهادت رساندند را مشاهده می کنید.

پخش تصاویری از جنایت رخ داده در کرج برای اولین بار و همزمان با برگزاری اولین جلسه دادگاه بررسی شهادت شهید عجمیان را مشاهده می کنید.

 

 

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۱۴ ۰۵ اسفند ۱۴۰۱
لعنت براغتشاشات وعلی کریمی که از ا وناهمایت کر دن
ناشناس
۰۶:۵۱ ۱۱ آذر ۱۴۰۱
این آدما بویی از انسانیت نبردند چقدر راحت در این باره صحبت میکنند خدا لعنتشان کند
ناشناس
۱۲:۴۱ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
در عجبم اين انسان نماها در چه خوانواده، کوچه، محله، مدرسه، جامعه، تربیت شدند. الفبای انسانیت در وجود اینها نیست، بماند معنی آزادی وحقوق بشر.با یک انسان؟ایرانی هم میهن؟ چنین کردن؟ آنهايي که طرفتار اینها هستند ببینند. آیا چنین جامعه‌ای میخواهید؟ که قاتلان و آدمکشان هدایت مملکت وجامعه را در دست بگیرند؟
شاهرخ
۲۰:۳۶ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
مماشات سالیان. برخی اوباش را اینطور جری کرد. در کشورهای اروپایی سالیان درازی هست که وحشیان را نقره داغ می کنند تا رسیدند به اینجا که کسی جرأت خلاف پیدا نمی کند و الا آنها وحشی تر از از این جانیان هستند که در تصویر دیدیم. اینها یک شبه اینطور جانی نشده اند. سینمای ایران با آن سلبریتی های دوزاری و به همراه مسئولین بی عرضه دست در دست هم اینها را ساخته اند. متاسفانه هیچ تبلیغی روشن و همه جانبه از پیشرفت های ایران نمایش داده نمی شود. بخصوص تهران نشین ها و مرکز نشین ها خیلی از پیشرفت ها و رفع محرومیت ها را نمی بینند. مشکل خیلی از این ها درد نداشتن بساط عیش و نوش است. خیلی از آقایونی که مدافع آزادی زنان هستند به فکر بی غیرتی ها و عیاشی های پس از آن هستند. متاسفانه برخی از بانوان هم متوجه نیستند که بعد از این آزادی بعد چند صباحی که چهره و رویی دارند به چه وضعی گرفتار خواهند شد.......