سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایش ظرفیت‌های گردشگری مازندران

ظرفیت‌های گردشگری مازندران در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری کشور به نمایش در می‌آید.

مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران از نمایش تمامی ظرفیت‌های گردشگری استان در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته کشور خبر داد و گفت:حضور در این نمایشگاه فرصتی مناسب برای جذب گردشگر از سراسر کشور خواهد بود.

او از تشکیل ستاد برگزاری نمایشگاه در فرمانداری‌ها به دبیری میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دعوت از تمامی بخش‌های علاقمند جهت حضور در نمایشگاه خبر داد و افزود: باید طوری برنامه‌ریزی شود تا مازندران در این نمایشگاه به بهترین شکلی به نمایش درآید.

صادق برزگر مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران هم رویکرد این نمایشگاه را استان محور ارزیابی کرد و گفت: این رویداد با مشارکت تمامی دستگاه‌های اجرایی، شهرداری و فرمانداری‌ها و به ویژه بخش خصوصی برپا می‌شود.

او با بیان این مطلب که مازندران دارای ظرفیت‌های بی‌نظیر گردشگری در حوزه‌های مختلف تاریخی، طبیعی و گردشگری است و تلاش ما نیز جلب مشارکت تمامی ظرفیت‌های استان جهت حضور در این نمایشگاه است، افزود:جزئیات این نمایشگاه و چگونگی نحوه حضور در آن به زودی اعلام خواهد شد.

او با اشاره به اینکه زمان و مکان برگزاری این نمایشگاه براساس استاندارد درست مشخص شده است و تقریبا سهم قابل توجهی از گردشگران نیز ازاستان تهران و البرز به مازندران سفر می‌کنند، گفت: چگونگی حضور در این نمایشگاه می‌تواند سهم قابل توجهی در ارتقای سطح گردشگران داخلی به استان داشته باشد.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته ۱۸ بهمن ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران با حضور فعالان گردشگری کشور برگزار می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.