سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۳۶ درصدی رفع تصرف اراضی دولتی استان اردبیل

فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: بیش از ۱۸ هکتار از اراضی دولتی رفع تصرف شده که ۳۶ درصد افزایش داشته است.

مهدی نوظهور گفت: از ابتدای سال جاری، اقدام قانونی و رفع تصرف بیش از ۱۸ هکتار از اراضی دولتی به ارزش ۳۵۲ میلیارد تومان انجام شد.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: از ابتدای سالجاری مامورین یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان اردبیل با هماهنگی دستگاه‌های قضایی و انتظامی و در اقدامی مشترک توانستند بیش از ۱۸ هکتار از اراضی دولتی را رفع تصرف نمایند که نسبت به سال گذشته ۳۶ درصد افزایش داشته است.

نوظهور به ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده اشاره کرد و گفت: ۳۵۲ میلیارد تومان ارزش رفع تصرفات اراضی از اول سالجاری در شهر‌های اردبیل، مشگین‌شهر، خلخال، گرمی و نمین تا به حال بوده که مامورین یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی اردبیل در ۱۳ ماموریت اقدامات لازم در این خصوص را انجام داده و تحویل اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل شد.

او از همراهی فرماندهان انتظامی استان، شهرستان‌ها و مسئولان قضائی در همکاری و همراهی با این مجموعه قدردانی کرده و گفت: سامانه ۱۶۵۶ آماده دریافت اخبار و گزارش‌های مستند و مستدل در جلوگیری و مقابله با هرگونه تصرف اراضی ملی است.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان اردبیل از اجرای احکام ۱۳ هزارو ۹۹ متر مربع خبر داد و گفت: اجرای احکام مذکور به ارزش ۷۱ میلیارد تومان است که نسبت به سال گذشته ۱۴ درصد افزایش را نشان می‌دهد و این اتفاق در سایه پیگیری‌ها و تلاش‌ها حاصل شده است.

نوظهور تصریح کرد: آگاه‌سازی عمومی برای مقابله با هرگونه تصرف و تعرض به اراضی ملی و دولتی با مشارکت و حمایت دادگستری و پلیس پیشگیری و نیروی انتظامی در مناطق مختلف استان با توزیع بروشور اطلاع رسانی در حال انجام است و امیدواریم نتایج آن ارتقا آگاهی مردم برای مقابله قانونی با متصرفین به اراضی بیت المال باشد.

او افزود: درسالجاری نیز همانند سال‌های قبل همچنان بحث کنترل اراضی تحت‌پوشش راه و شهرسازی استان اردبیل را به جد پیگیری کرده و از اراضی تعیین حدود طبق نقشه ابلاغی صیانت کرده و شناسایی اراضی تصرف شده را ادامه خواهیم داد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.