سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار اصفهان:

کرونا، زحمات پرستاران را روشن‌تر کرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: رشادت‌های کادر درمان در تاریخ ماندگار خواهد شد.

محمدرضا جان‌نثاری به مناسبت سالگرد ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، با حضور در بیمارستان امین اصفهان، با پرستاران دیدار و گفتگو و از تلاش‌های آنان قدردانی کرد.

او در این بازدید با بیان اینکه همه ما مدیون کادر درمان و به ویژه پرستاران هستیم گفت: شیوع کووید ۱۹ عاملی شد تا زحمات این گروه بیش از پیش بر مردم روشن شود.

معاون استاندار ادامه داد: مسئولان بدانند که مدیون تلاش شبانه روزی و مجاهدانه پرستاران هستند و امیدواریم بتوانیم قدم‌های بلندی را برای کاهش دغدغه و مشکلات پرستاران برداریم.

جان‌نثاری تلاش کادر درمان در زمان همه‌گیری ویروس کووید ۱۹ را به ایستادگی رزمندگان در دفاع مقدس تشبیه کرد و گفت: اوایل جنگ بسیاری از نیرو‌های مردمی بدون شناخت از جنگ و دشمن به جبهه می‌رفتند و تنها می‌دانستند که باید از کشور در برابر دشمنی خطرناک دفاع کنند.

او ادامه داد: در روز‌های اوج‌گیری شیوع کروناویروس نیز شاهد بودیم کادر درمان با خلوص نیت و همه توان در برابر این ویروس ناشناخته ایستادگی کردند؛ این جانفشانی کادر درمان بایستی در حافظه تاریخی ایران اسلامی حفظ شود و فراموش نکنیم مدیون فداکاری و از خودگذشتگی پرستاران و کادر درمان هستیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.