سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از شبکه فاضلاب شهر اردل تا سه سال آینده

فرماندار شهرستان اردل گفت: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل شبکه فاضلاب این شهر ۱۰۰ میلیارد تومان است چنانچه در ابلاغ اعتبار وقفه‌ای رخ ندهد پیش بینی می‌شود این طرح تا سه سال آینده به بهره‌برداری برسد.

یعقوب شکوهی اظهار داشت: عملیات اجرای شبکه فاضلاب شهر اردل از سال ۱۳۹۷ آغاز شد و در سال‌های گذشته بخشی از لوله‌گذاری و شبکه‌گذاری طرح انجام گرفته است، اما به سبب موانعی در خصوص تملک زمین تصفیه‌خانه این طرح متوقف و به صورت نیمه‌کاره رها شد.

وی افزود: در دولت سیزدهم با اهتمام ویژه‌ای که دولت برای فعال کردن طرح‌های راکد به کار گرفته است ۳۰ میلیارد تومان اعتبار به این طرح اختصاص داد تا عملیات اجرای این طرح شبکه فاضلاب از سر گرفته شود و با برگزاری جلسات متعدد با کشاورزان و اعضای شورای شهر زمین مناسبی به مساحت سه هکتار برای احداث تصفیه‌خانه انتخاب و تملک شد که تاکنون ۴۰ درصد هزینه این زمین به کشاورزان پرداخت شده و بقیه هزینه نیز در هفته جاری تسویه می‎شود.


بیشتر بخوانید


شکوهی اعتبار مورد نیاز برای تکمیل شبکه فاضلاب شهر اردل را ۱۰۰ میلیارد تومان اعلام و اضافه کرد: این شبکه ۵۵ کیلومتر لوله‌گذاری و ۲.۵ کیلومتر خط انتقال به تصفیه‌خانه دارد و پیش‌بینی می‌شود چنانچه در ابلاغ اعتبار وقفه‌ای رخ ندهد تا سه سال آینده به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه در شهرستان اردل تاکنون مجوز احداث فاضلاب برای شهر‌های اردل و دشتک صادر شده است، گفت: احداث شبکه فاضلاب شهر دشتک نیز به تازگی آغاز شده است و تاکنون زمین این طرح تملک شده و از محل اعتبارات در اختیار نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی دو میلیارد تومان اختصاص یافته است.

شکوهی با بیان اینکه بسیاری از طرح‌های عمرانی شهرستان اردل در دولت سیزدهم فعال شده است، ادامه داد: همچنین در حال حاضر برای جبران خسارت‌های ناشی از سیلاب تابستان امسال ۱۰ پیمانکار در نقاط مختلف مشغول خدمات‌رسانی هستند.

شهرستان اردل در فاصله ۷۵ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.