سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساخت ۷۲ مسکن حمایتی در روستا‌های فنوج

۷۲ منزل مسکونی به همت گروه جهادی منتظران خورشید و مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) در روستا‌های کم برخوردار و صعب العبور شهرستان فنوج ساخته شد.

حاج اسماعیلی دبیرهماهنگ‌کننده جبهه جهادی منتظران خورشید گفت: این گروه جهادی توانسته است با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) در روستا‌های محروم‌و صعب العبور شهرستان فنوج ۷۲ باب منزل مسکونی برای خانواده‌های نیازمند احداث کنند

حاج اسماعیلی افزود: برای ساخت و‌تکمیل این تعداد منزلِ محرومین، ۷ میلیارد تومان اعتبار جمع آوری و‌هزینه شده است.

وی افزود:ساخت فضای آموزشی برای کودکان در مناطق محروم، ساخت حسینیه، ایجاد فضای ورزشی برای جوانان، و ساخت سرویس بهداشتی از دیگر خدمات گروه جبهه جهادی منتظران خورشید در شهرستان فنوج است.

همچنین مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: کمیته امداد امام خمینی برای آبادانی روستا‌های محروم، اشتغال و ساخت منزل ویژه محرومین، همواره در کنار گروه‌های جهادی ایستاده است و از مشارکت آنان استقبال میکند.

وی افزود:کمیته امداد امام خمینی استان سیستان و بلوچستان در سال جاری برای ایجاد اشتغالِ محرومین هزارو ۳۵۰ میلیاردتومان اعتبار مصوب دارد که تاکنون بیش ۶۸۰ میلیار تومان آن محقق شده و تبدیل به فرصت اشتغال و درآمد زایی شده است.

وی گفت:درسیستان و بلوچستان در ۸ ماه گذشته از سال، حدود ۹ هزارو ۹۰۰ فرصت شغلی ایجاد شده است.

گروه جهادی منتظران خورشیدِتهران ۲۱ سال است در مناطق محرومِ سیستان وبلوچستان برای افراد بی بضاعت فعالیت جهادی و خدمات ارائه می کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.