سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زمین‌های کمیته امداد استان همدان تعیین تکلیف شد

رسیدگی به وضعیت زمین‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان با حضور نمایندگان شرکت مادر عمرانی کمیته امداد کشور برگزار شد.

استاندار همدان در این نشست گفت: برای ایجاد درآمد بیشتر کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان با تغییر کاربری‌های اراضی موافق به اموال به منظور اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی موافقت می‌شود.

علیرضا قاسمی فرزاد گفت: در این تغییر اموال‌ها باید رعایت اصول محیط زیست، قطع نشدن درختان، از بین نبردن باغ‌ها، کسب بیشترین ارزش افزوده و هزینه کردن تمامی درآمد به دست آمده در داخل استان مورد توجه باشد.

او گفت: وضعیت سه زمین در محدوده شهری همدان که از املاک کمیته امداد امام خمینی(ره) است بررسی شد و قرار شد ظرف یکماه آینده با توافقی که با شهرداری و شورای شهر و مسکن و شهرسازی دارند این زمین‌ها تغییر کاربری، واگذار و دارای مجوز ساخت و یا تبدیل به اموال دیگری شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان هم گفت: ما در استان همدان ۶۱ هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد داریم که مهمترین مشکلات آن‌ها نداشتن مسکن است.

محمدرسول شیخی‌زاده گفت: امسال با تفاهم نامه‌ای که با بسیج سازندگی داریم مسکن ۸۰۰ خانوار زیر پوشش این نهاد که شناسایی شده اند در دست ساخت است و از ۹ هزار خانوار مستاجر شهری هم ۵ هزار و ۷۱۳ خانوار برای مسکن اقدام ملی نام نویسی کرده اند.

او گفت: از زمین‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار است مقداری به مسکن و شهرسازی برای تأمین زمین‌های طرح مسکن اقدام ملی داده شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.