سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی مشکلات کامیون داران در نشست پلیس و مسئولان حوزه حمل بار

در نشست پلیس با مدیر کل راه و ترابری استان کرمان و اعضای اتحادیه‌های صنفی کامیون‌داران بر رسیدگی به مشکلات فعالان حوزه‌های حمل بار تاکید شد.

در جلسه‌ای به میزبانی فرماندهی انتظامی استان کرمان با دعوت از مدیر کل اداره راه و ترابری و اعضای اتحادیه‌های صنفی کامیون داران به صورت ارتباط تصویری با رده‌های متناظر این دو نهاد سراسر استان در سالن کوثر برگزار و طی آن بر واکاوی و همچنین رسیدگی به مشکلات صنف کامیون داران و فعالان حوزه‌های حمل بار سراسر استان تاکید شد.

در این نشست پس از ایراد گزارش‌هایی از سوی معاون عملیات و رئیس پلیس فتا و دیگر اعضا، از سوی فرمانده انتظامی استان بر حل مشکل سوخت مناطق جنوب و شرق استان، کاهش زمینه‌های نارضایتی کامیون داران و فعالان حوزه‌های حمل بار، رصد تحرکات و رویکرد‌های برخی افراد مغرض در فضای مجازی و راهکار‌های افزایش سطح آگاهی اعضای این صنف نسبت به اهداف تخریبی دشمن تاکید شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
مجید
۱۸:۰۲ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
بنیاد تعاون و قرارگاه مسکن فراجای کرمان داد مردم را در آورده.مجتمع گیلاس را ساخته و پول صددرصد کامل را اخذ کرده اما متأسفانه واحدهای مسکونی را ناقص گذاشته است.سرمای زمستان و زیر بار قرض و وام و اجاره نشینی و همه مشکلات فقط بخاطر عدم ایفای تعهدات بنیاد تعاون فراجای کرمان است.