سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از پوستر پنجمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر افراد دارای معلولیت کویر

مسئول روابط عمومی بهزیستی استان یزد از رونمایی پوستر پنجمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر افراد دارای معلولیت کویر خبر داد.

زهرا شاه شوازی مسئول روابط عمومی بهزیستی استان یزد گفت: با توجه به نقش مؤثر هنر نمایش در ایجاد ارتباطی هماهنگ، تاثیرگذار، متقابل و پویا، برای توانمندسازی افراد دارای معلولیت این جشنواره از تاریخ ۱۳ لغایت ۱۶ آذر به میزبانی بهزیستی استان برگزار می‌شود.

او با اشاره به محور‌های جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولین کویر افزود: معلولان و برابرسازی فرصت‌ها در تمامی عرصه‌های اجتماعی، آموزشی، فرهنگی و هنری، ارتقای سطح آگاهی عمومی و تغییر نگرش منفی نسبت به افراد دارای معلولیت از محور‌های این جشنواره است.

شاه شوازی تلفیق اجتماعی فرد معلول و کمک به مشارکت او در جامعه، پیشگیری از تشدید معلولیت و توانمندسازی افراد دارای معلولیت، تقویت حس مسئولیت پذیری و پرورش نگرش مطلوب اجتماعی، احترام به حقوق معلولین و منزلت آنان و تشویق به آفرینش هنری را از دیگر محور‌های جشنواره تئاتر معلولین کویر ذکر کرد.

به گفته مدیر روابط عمومی بهزیستی استان یزد این جشنواره در پنج بخش صحنه ای، خیابانی و محیطی، شورایی، کودک و نوجوان، نمایشنامه نویسی، کارگاه آموزشی و نشست‌های تخصصی با حضور استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و کرمان برگزار می‌شود.

او افزود: آئین رونمایی از پوستر پنجمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر افراد دارای معلولیت کویر با حضور مدیرکل بهزیستی استان یزد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد و جمعی از خبرنگاران، در حاشیه نشست خبری جشنواره برگزار شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.