سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در انتهای بازار رقم خورد؛

رشد ۵ هزار و ۸۵۵ واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس با رشد ۵ هزار و ۸۵۵ واحدی در تراز یک میلیون و ۴۱۴ هزار و ۲۰۴ واحدی ایستاد.

سه شنبه (۸ آذر) شاخص کل بورس در ابتدای بازار با اُفت ۵ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۰۸ هزار و ۴۳۲ واحدی قرار گرفت. با اتمام بازار شاخص کل بورس با رشد ۵ هزار و ۸۵۵ واحدی در تراز یک میلیون و ۴۱۴ هزار و ۲۰۴ واحدی ایستاد.

آقای کوروش آسایش کارشناس بازار سرمایه گفت:بازار امروز روندی متعادل داشت و اکثر سهم‌ها در نزدیکی صفر تابلو، مثبت و منفی یک در حال معامله شدن بودند با توجه به نشست خبری امروز رئیس سازمان بورس گاهی اوقات بازار یک رنج مثبت را می‌زد و این روند سه بار تکرار شد.

او می‌گوید:خبر‌های خوب در زمینه عرضه خودرو و روشن شدن تکلیف وثیقه سهام دو خودروساز بزرگ از جمله اخبار خوب حاکم بر بازار است.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۲ هزار و ۱۴۹ میلیارد تومان رسید. «فملی»، «نوری» و «کگل» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «خودرو»، «خگستر» و «خساپا» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن هم با رشد ۲ هزار و ۹۶۸ واحدی روی پله ۴۱۲ هزار و ۶۵۳ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۴ هزار و ۹۲۰ میلیارد سهم به ارزش ۲ هزار و ۱۴۹ هزار تومان رسید.

شاخص فرابورس هم با رشد ۴۶ واحدی روی پله ۱۸ هزار و ۶۸۳ واحدی ایستاد. همچنین حجم معاملات امروز سهام در فرا بورس به تعداد هزار و ۸۴۰ میلیارد سهم به ارزش ۷۲۰ میلیارد تومان رسید.

برترین گروه صنعتی بورس

امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۵۰۸ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «شیمیایی» و «فرآورده نفتی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

پبیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس

سهام شرکت‌های اخابر، ثمسکن و تایرا بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های سصف‌ها، خفنر و خموتور بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در فرابورس

سهام شرکت‌های شکام، گدنا و مفاخر بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت رنیک، کی بی سی و بکهنوج بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.

برترین عرضه و تقاضا در بورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های افران، فردا و فیروزا بیشترین عرضه فروش را نماد‌های همای، افران و فیروزا در بورس ایران داشتند.

برترین عرضه و تقاضا در فرابورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های اعتماد، ثبات و نخل و بیشترین عرضه فروش را نماد‌های اراد ۱۲۰، اراد ۱۲۱ و آوند در فرابورس ایران داشتند

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس

نماد‌های افران، کمند و پالایش بیشترین ارزش معامله و نماد‌های، خودرو، خساپا و شستا بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

نماد‌های اراد ۷۰۴، اراد ۱۱۷۴ و اعتماد بیشترین ارزش معامله و نماد‌های کرمان، دی و کارا بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۴۴ ۰۸ آذر ۱۴۰۱
آقای رئیس حمهور به وعده اولتان بورس عمل کنید ... دارایکم و پالایش بعد از 3 سال همچنان در ضرر