سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح استعدادیابی فوتسال در اردبیل

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل گفت: طرح استعدادیابی فوتسالیست‌های زیر ۲۰ سال اردبیل برای مشخص شدن تیم منتخب با شرکت ۶۰ بازیکن از سراسر استان اجرا شد.

صمد نوتاش گفت: با اجرای این طرح که در سالن شهید آسمانی اردبیل برگزار شد ۲۰ فوتسالیست از سراسر استان انتخاب و برای حضور در اردوی تیم منتخب اردبیل معرفی شدند.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل می گوید: با برگزاری سه اردوی آمادگی که در شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد، در پایان ۱۵ بازیکن از بین این ۲۰ بازیکن به عنوان اعضای تیم منتخب استان اردبیل معرفی می شوند.

به گفته او، این فوتسالیست‌ها در آینده نزدیک به همراه فوتسالیست‌های منتخب سایر استان‌ها در مسابقات کیش کاپ (انتخابی تیم ملی کشورمان) که در کیش برگزار خواهد شد، شرکت و در صورت انتخاب در مرحله کشوری به عنوان اعضای تیم ملی ایران در مسابقات بازی‌های آسیایی شرکت خواهند کرد.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل با بیان اینکه طرح استعدادیابی فوتبال و فوتسال هر سال در سه مرحله شهرستان، استان و ملی برگزار می شود، گفت: با برنامه‌ریزی هیات فوتبال استان در مرحله اول بازیکنان مستعد کلیه شهرستان‌های تابعه در سامانه استعدادیابی فدراسیون فوتبال ثبت نام و در طرح استعدادیابی شهرستان شرکت می کنند.

نوتاش گفت: استعدادهای برتر هر شهرستان با شرکت در مرحله استانی در صورت انتخاب به عنوان نمایندگان استان در مرحله ملی حضور می یابند و در صورت انتخاب در این مرحله به عضویت تیم ملی کشورمان در می آیند.

او با بیان اینکه امیدواریم بعد از استعدادیابی کشوری شاهد انتخاب فوتسالیست‌های اردبیلی و حضور آنها در تیم ملی باشیم، گفت: استعدادیابی سایر رده‌های سنی نیز بعد از اعلام فدراسیون فوتبال در استان اردبیل برگزار خواهد شد.

نوتاش با اشاره به ظرفیت‌ها و قابلیت های استان اردبیل، می گوید: در بین فوتبالیست ها و فوتسالیست های استان استعدادهای ناشناخته و نهفته ای وجود دارد که با برگزاری جشنواره های استعدادیابی زیر نظر مربیان استعدادیاب می توان افراد توانمند و مستعد را شناسایی و به جامعه ورزش معرفی کرد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.