سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید سرزده استاندار از معاونت‌های مختلف استانداری

مدیرکل حوزه استاندار و روابط‌عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای نظارت بر روند پاسخگویی به مراجعات مردمی به معاونت‌ها و بخش‌های مختلف استانداری، استاندار به‌صورت سرزده در معاونت‌های مختلف استانداری حضور پیدا کرد.

مهران مرادی با اشاره به اینکه دوشنبه‌های هر هفته معاونت‌های مختلف استانداری چهارمحال و بختیاری پذیرای مراجعات مردمی هستند، اظهار کرد: پاسخگو بودن به سوالات و درخواست‌های مردمی یکی از تاکیدات استاندار است، پاسخگو بودن به سوالات و درخواست‌های مردمی یکی از ملاک‌های ارزیابی مدیران نیز محسوب می‌شود.

مدیرکل حوزه استاندار و روابط‌عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری افزود: در راستای نظارت بر روند پاسخگویی به مراجعات مردمی به معاونت‌ها و بخش‌های مختلف استانداری، غلامعلی حیدری استاندار به‌صورت سرزده در معاونت‌های مختلف استانداری حضور پیدا کرد.


بیشتر بخوانید


وی بیان کرد: استاندار در بازدید از بخش‌های مختلف استانداری چهارمحال و بختیاری به درخواست‌های مردمی و مراجعات نیز پاسخ دادند و همچنین دستورات لازم را برای حل مشکل مراجعه‌کنندگان صادر کردند.

مرادی گفت: در مجموع امروز استاندار چهارمحال و بختیاری با بالغ بر ۲۰ نفر از مراجعه‌کنندگان به معاونت‌های مختلف استانداری به‌صورت چهره به چهره دیدار کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.