سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشدید آلودگی هوا در کلان‌شهرها از فردا

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: از امشب با توجه به پایداری جو شاهد افزایش غلظت آلاینده های جوی هستیم که این شرایط در کلان‌شهرها تشدید خواهد شد.

صادق ضیائیان گفت: فردا سه شنبه در غرب سواحل خزر، بخش‌هایی از اردبیل و شمال آذربایجان‌شرقی بارش تداوم خواهد  داشت و از اواخر وقت، سامانه بارشی جدید وارد کشور می‌شود.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی، چهارشنبه استان‌های شمال‌غرب، غرب، جنوب‌غرب، دامنه‌ها و ارتفاعات البرز مرکزی از جمله استان‌های تهران، البرز، قزوین و بخش‌هایی از مرکز کشور بارش باران، گاهی رعدو برق و وزش باد شدید موقتی دارند.

او می‌گوید:بارش‌ها در مناطق سردسیر و مرتفع به شکل برف است. چهارشنبه با توجه به تقویت جریانات شمالی روی دریای‌خزر در استان های گیلان و مازندران نیز بارش پیش‌بینی شده است.

ضیائیان گفت: با توجه به پایداری و سکون نسبی هوا از بعدازظهر امروز تا ظهر چهارشنبه در شهرهای تهران، کرج، اراک، البرز و اصفهان، افزایش غلظت آلاینده‌های جوی سبب کاهش کیفیت هوا در این مناطق خواهد شد.

برچسب ها: هواشناسی ، وزش باد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۴:۰۸ ۰۸ آذر ۱۴۰۱
دولت خواب
چرا مدرسع ها روتعطیل نمیکنن جون بچه های مردم براتون مهم نیست
۰۰:۰۲ ۰۸ آذر ۱۴۰۱
چرامدارس تعطیل نمیکنی جون بچه هابراتون مهم نیست
ناشناس
۲۳:۳۱ ۰۷ آذر ۱۴۰۱
به درک
ناشناس
۲۲:۰۷ ۰۷ آذر ۱۴۰۱
متاسفانه آلودگی هوای تهران ریشه در تردد زیاد خودروها است علی رغم زیاد شدن خودرو می طلبد که حرکت رانندگان بسیار منظم تر گردد ولی متاسفانه اینطور نیست بارها بارها گفته ام باید فرهنگسازی کرد با انمیشن یا تبلیغات به مردم نشان دهند چگونه حرکت کنن در اتوبانی که ۳ لاین دارن کافیست یک راننده بی حوصله برود بین خطوط پشت بند ان عده ای پشت سر ان رفته و نهایتا یک لاین اضافه دیگر تشکیل میگرددو تا قبلش که خودرو ها آهسته حرکت میکردن حالا دیگر قفل میشوذ وآلودگی هوا. خطوط اظطرار هم اصلا معنی و مفهوم بخصوص برای مسافر کش ها نداره و از انها بپرسی چکار باید کرد میگن خیلبان ها باید پهن گردد و..لذا اینطور رانندگی دیگر برازنده ما نیست و مسولین باید فکری کنن وکار اساسی صورت پذیرد تشکیل میزگرد و بحث و همدیکر را متهم کردن دیگر فایده ای ندارد و خودمان درد را میدونیم
علیرضا قربانزاده
۲۱:۱۵ ۰۷ آذر ۱۴۰۱
از الان کلنگ تعطیلی چهارشنبه رو واسه ایران آمریکا زدید
ناشناس
۲۰:۴۸ ۰۷ آذر ۱۴۰۱
خب تعطیل کنین
مگه اقتصاد براتون از جون مردم مهمتره ؟؟
ناشناس
۲۰:۱۰ ۰۷ آذر ۱۴۰۱
تنها و تنها راه در دسترس بودن هوای سالم برای همه مردم کشور، ایجاد شهرها با بهترین بیمارستانها و خدمات شهری در سواحل مکران در جنوب کشور و کوچ میلیونها نفر از شهرهای پر ترافیک و الوده به سواحل مکران در است. مگر امکانات ما کمتر از قطر، امارات و کویت است؟ حاشیه سواحل ما که خیلی بهتر از اوناست