سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخذ پروانه ساختمانی بیش از ۱۷ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان

طرح نهضت ملی مسکن در بیشتر نقاط استان اصفهان به مرحله اجرا رسیده و تا کنون برای بیش از ۱۷ هزار واحد پروانه ساختمانی صادر شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه بیش از ۴۲۲ هزار نفر براساس ثبت‌نام‌های به عمل آمده برای طرح جهش تولید مسکن استان، متقاضی بهره‌مندی از مزایای این طرح بودند گفت: پالایش متقاضیان انجام شده و بیش از ۱۳۵ هزار نفر دارای شرایط فعال شناخته شدند.

علیرضا قاری‌قرآن با اشاره به اینکه پس از ثبت نام متقاضی در سامانه، استعلام‌های سه گانه اجرا شده که در صورت قرمز بودن این استعلام‌ها متقاضی ردخواست شده است افزود:در صورت سبز بودن استعلام ها، پیامکی برای مراجعه متقاضی به دفتر پیشخوان دولت و بارگذاری مدارک ارسال و پس از مراجعه متقاضی پرونده برای بررسی به کارگزار منتخب ارسال می‌شود.

او گفت: پس از این مرحله افتتاح حساب انجام می‌شود و متقاضی پیامک واریز وجه دریافت می‌کند که با واریز وجه اولیه، تخصیص طرح برای وی انجام می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: بقیه آورده به ترتیب در پایان اجرای فوندانسیون ۱۵%، پایان اسکلت و سقف ۲۵%، پایان سفت کاری ۲۵%، پایان نازک کاری ۲۰% و در زمان تحویل واحد نیز ۱۵% از متقاضی دریافت می‌شود.

قاری قرآن گفت: فونداسیون بیش از ۱۰ هزار واحد انجام و اسکلت و سقف افزون بر ۵ هزار واحد گذاشته شده است همچنین سفت کاری بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ واحد نیز در مرحله پایانی است.

او افزود: استان اصفهان و شهر اصفهان در راستای تامین مسکن اقشار کم درآمد، به دنبال ظرفیت‌های داخل بافت شهری و بافت فرسوده برای ساخت مسکن است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.