سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار اردبیل:

آینده ایران به دست جوانان رقم می‌خورد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: باید قدر نخبگان و جوانان را بدانیم چرا که آینده ایران به دست جوانان رقم می‌خورد.

رضا قاسمیان گفت: اصلی‌ترین راه‌های پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و پیشرفت کشور در تمامی عرصه‌ها استفاده از نیروهای متعهد و انقلابی است و با توجه به اینکه استکبار جهانی لحظه‌ای ایران را رها نکرده به عنوان اصلی‌ترین راه پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و پیشرفت در تمامی عرصه‌ها باید پیشگام باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل می گوید: پیاده‌سازی طرح و برنامه‌های مختلف از ابتدای انقلاب تاکنون با هدف ضربه به انقلاب اسلامی بوده و درصدد هستیم با اقتدار و عزت و حمایت مردم از این انقلاب شاهد تحقق اهداف جمهوری اسلامی ایران باشیم که در این زمینه باید با دستیابی با اهداف و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی شاهد تحقق اهداف مورد نظر باشیم.

به گفته او، باید قدر نخبگان و جوانان را بدانیم و آینده ایران را که به دست جوانان رقم می‌خورد با برداشتن گام‌های اساسی و هدفمند ادامه دهیم.

قاسمیان می گوید: هم فکری و هم‌افزایی بسیجیان در تبیین و روشنگری مسائل مهم در بین افراد جامعه جزو اولویت اساسی و مهم است که درصدد هستیم با صیانت از دستاوردهای آنان و داشتن روحیه جهادی و مدیریتی درست به الگوی جامعه تبدیل شویم و در این زمینه قدردانی از نخبگان و جوانان برای روشن شدن آینده نقش بسیار مهم و اساسی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: پرورش نخبه‌هایی که گام‌های موثری در پیشرفت ایران برداشته‌اند به خاطر وجود جوانان مومن و انقلابی و بسیجی است که به همین منظور باید قدر نخبگان و جوانان را بدانیم چرا که آینده ایران به دست جوانان رقم می‌خورد.

قاسمیان می گوید: هم‌فکری و هم‌افزایی بسیجیان در تبیین و روشنگری مسائل مهم در بین افراد جامعه جزو اولویت مهم و اساسی است و انتظار ما از بسیجیان انتظار داریم تا با سرلوحه قرار دادن معنویت و اخلاق اجازه ندهند تا هویت بسیج خدشه‌دار شود.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.