سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایشگاه تخصصی صنایع و ماشین آلات کشاورزی سمنان افتتاح شد

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از آغاز به کار سومین نمایشگاه تخصصی صنایع و ماشین آلات کشاورزی در محل نمایشگاه‌های بین المللی سمنان خبر داد.

جعفر مرادی حقیقی تاکید کرد: در این نمایشگاه تخصصی کشاورزی بخش‌های صنایع و ماشین‌آلات کشاورزی، نهاده‌ها، آبیاری و آبرسانی، تجهیزات گلخانه‌ای، منابع طبیعی، دام و طیور، آبزیان، دامپزشکی، ترویج کشاورزی دانش‌بنیان و نوآور حضور دارند.

وی با بیان اینکه سومین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی سمنان تا نهم آذرماه برپا است، ابراز داشت: علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۴ تا ۲۰ از نمایشگاه بازدید کنند همچنین ایجاد و افزایش تعامل بین تولیدکنندگان پیشرو در بخش کشاورزی و منابع طبیعی با دستاورد‌های نوین شرکت‌های فعال استان سمنان و سایر استان‌ها سبب افزایش ضریب نفوذ دانش در بخش کشاورزی و منابع طبیعی خواهد شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان بیان کرد: معرفی پتانسیل‌ها و توانمندی‌های استان و سایر استان‌ها و انتقال آخرین اطلاعات و فناوری‌های بخش کشاورزی و منابع طبیعی به جامعه هدف، معرفی دستاورد‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و فراهم کردن بستر توسعه صادرات محصولات کشاورزی برخی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.