سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بارش برف و باران جنوب آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد

رئیس اداره هواشناسی مهاباد گفت: با ورود سامانه بارشی به منطقه، بارش باران و برف مناطق جنوب استان آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد.

اردلان محمدپور رئیس اداره هواشناسی مهاباد گفت: این سامانه بارشی فعالیت خود را به صورت بارش باران متناوب همراه با رعد و برق از روز چهارشنبه در مناطق جنوب آذربایجان غربی آغاز می‌کند که بارش‌ها در مناطق مرتفع و کوهستانی به صورت برف پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: فعالیت این سامانه تا اوایل روز پنجشنبه تداوم خواهد داشت و دمای هوا نیز به صورت محسوس چهار تا ۶ درجه سانتی‌گراد کاهش پیدا می‌کند.

رئیس اداره هواشناسی مهاباد گفت: طبق بررسی نقشه‌های هواشناسی فعالیت این سامانه در مناطق جنوبی استان بیشتر از سایر مناطق خواهد بود که با توجه به این امر، مردم این منطقه از صعود به ارتفاعات، نشستن و برپایی چادر در بستر رودخانه‌ها خودداری کنند.

وی گفت: در شبانه روز گذشته چالدران با دمای منفی پنج و تکاب با دمای منفی سه درجه سانتی‌گراد سردترین شهر آذربایجان غربی بودند و پلدشت با حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتی‌گراد گرمترین شهر استان گزارش شد؛ ضمن اینکه در همین مدت دمای هوا در مهاباد بین یک و ۱۳ درجه سانتی‌گراد در نوسان بود که حداقل دمای این شهر ۳ درجه نسبت به دیروز کاهش پیدا کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.