سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مناقصه انتخاب پیمانکار برای اجرای انشعابات فاضلاب در شهر اردل

رئیس شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: مناقصه انتخاب پیمانکار برای اجرای انشعابات فاضلاب داخل شهر، اجرای کلکتور، حصارکشی و انتخاب مشاور به‌منظور طراحی سایت فاضلاب در دستور کار قرار گرفت.

سیاوش سلیمانی اظهار داشت: پیرو مصوبات نشست شماره ۶۸ مورخ هجدهم مهرماه امسال شورای اسلامی با حضور فرماندار شهرستان اردل، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال‌وبختیاری و اعضای شورای اسلامی شهر اردل برگزار و مشکل اجتماعی برای تملک زمین برای تصفیه‌خانه شهر اردل رفع و کلنگ اجرای خط فاضلاب شهر اردل به زمین زده شد.

وی افزود: مناقصه انتخاب پیمانکار برای اجرای انشعابات فاضلاب داخل شهر اردل، اجرای کلکتور، حصارکشی و انتخاب مشاور به‌منظور طراحی سایت فاضلاب این شهر در دستور کار قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


سلیمانی اضافه کرد: تقویت جاذبه‌های گردشگری و فراهم‌سازی زیرساخت‌ها و تهیه بسته‌های سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی، گردشگری، تولید، کشاورزی، توسعه حمل‌ونقل موجب رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی می‌شود و شهرستان را از بن‌بست خارج می‌کند.

وی با اشاره به نقش شورا‌های اسلامی در توسعه و پیشرفت شهر‌ها و روستاها، گفت: خدمت‌رسانی به مردم یک فریضه بسیار مهم است که شورای اسلامی استان این موضوع را هدف اصلی خود قرار داده‌اند و به طور جدی پیگیر تحقق مطالبات بحق مردم از طریق مسئولان است.

سلیمانی با تاکید بر اینکه شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری پشتیبان مردم استان است و طبق وظیفه ذاتی با دعوت از مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی مشکلات و چالش‌های مردمی را مطالبه‌گری می‌کند، ادامه داد: هدف شورا‌ها و مسئولان این است که در راستای محرومیت‌زدایی از شهر‌ها و روستا‌ها اقدام و مشکلات مردم را رفع کنند و با توجه به ظرفیت‌های موجود در راستای توسعه، پیشرفت و آبادانی گام بردارند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.