سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخریب هشت مورد ساخت و ساز غیر مجاز در طرح عمان سامانی

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سامان گفت: هشت مورد ساخت و ساز غیر مجاز به مساحت ۵۶۰ متر مربع در طرح عمان سامانی تخریب شد.

اعظم شیخ سامانی گفت: در راستای برخورد با ساخت و ساز‌های غیر مجاز در این شهرستان و به منظور حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی و باغی هشت مورد ساختمان غیر مجاز به مساحت ۵۶۰ متر مربع در طرح عمان سامانی تخریب شد.

احسان محمدی کارشناس حقوقی امور اراضی جهاد کشاورزی سامان افزود: عملیات تخریب این ساخت و ساز‌های غیرمجاز با حکم قطعی قضایی و همکاری نیروی انتظامی، همکاری امور اراضی این شهرستان و دستگاه‌های اجرایی مرتبط صورت گرفت.


بیشتر بخوانید


محمدی خاطرنشان کرد: طرح عمان سامانی با وسعت یک هزار و ۶۰۰ هکتار بزرگترین طرح باغی چهارمحال و بختیاری می‌باشد که تاکنون ۱۹ فقره ساخت و ساز غیر مجاز در این طرح تخریب شده است.

وی اظهار داشت: ۲۰ فقره ساخت و ساز‌های غیر مجاز نیز شناسایی و از سوی گشت امور اراضی اخطاریه مربوطه صادر شده و بقیه ساخت و ساز‌های غیر مجاز نیز در حال رصد و شناسایی است.

علی نصیری مسئول گشت امور اراضی جهاد کشاورزی سامان ادامه داد: بر اساس قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی جرم محسوب می‌شود و از کشاورزان خواستاریم که قبل از انجام هرگونه اقدام در اراضی زراعی و باغی اعم از خرید و فروش، تفکیک، دیوار و فنس‌کشی، احداث بنا و به طور کلی هرگونه تغییر کاربری به مدیریت و مراکز و امور اراضی جهاد کشاورزی این شهرستان مراجعه کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.