سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقرار ۷۵ اکیپ خدمات راهداری زمستانی در اردبیل

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از آماده‌سازی ۷۵ اکیپ خدمات راهداری زمستانی در مسیر‌های ارتباطی استان خبر داد.

کلیم الله وثوقی گفت: ۴۰۰ راهدار در قالب ۷۵ اکیپ راهداری از ۱۵ آذرماه ۱۴۰۱ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ با استقرار در مسیر‌های ارتباطی استان اردبیل به شهروندان و وسایل نقلیه عبوری از مسیر‌های ارتباطی استان خدمات رسانی خواهند کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای ارائه خدمات راهداری زمستانی در راه‌های ارتباطی استان اردبیل اظهار کرد: ۲۳ محل استقرار اکیپ‌های راهداری زمستانی با استعداد ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات که بخشی از آن‌ها استیجاری است، برای ماه‌های پیش رو تدارک دیده شده است.

وثوقی افزود: ۴۰۰ نفر در قالب ۷۵ اکیپ راهداری از ۱۵ آذرماه امسال تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ به مدت چهارماه در شش هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه‌های ارتباطی استان مستقر خواهند شد.

او بیان کرد: برنامه ریزی برای تهیه ماشین الات، تامین منابع انسانی مورد نیاز که بخشی از آن از طریق شرکت‌های خدماتی است، تامین لوازم مورد نیاز اعم از شن و ماسه و نمک مصرفی و تجهیزات مصرفی ماشین آلات راهداری زمستانی انجام شده و این اقلام تامین شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل یادآورشد: در مجموع ۷۰۰ میلیارد ریال برای تامین هزینه تعمیرات ماشین آلات و لوازم مصرفی مورد نیاز پیش بینی شده و کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با همراه سایر دستگاه‌های خدمات رسان با هماهنگی در محورهار ارتباطی حضور خواهند داشت.

وثوقی گفت: امیدوارم اتفاق خاصی رخ ندهد و زمستان ۱۴۰۱ را بدون کوچکترین مشکلی برای وسایل نقلیه عبوری و شهروندان سپری کنیم.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.