سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام سالانه هفت هزار و ۵۰۰ مورد جراحی در شهرکرد

سالانه حدود هفت هزار و ۵۰۰ مورد جراحی در بیمارستان امام علی (ع) تامین اجتماعی شهرکرد انجام می‌شود.

مصطفی فلاحی مدیر درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری از آغاز عملیات اجرایی احداث پلی‌کلینیک تخصصی بروجن تا پایان امسال خبر داد و گفت: در حال حاضر مراحل صدور سند زمین و نقشه ساختمان رو به اتمام است.

مدیر درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری افزود: احداث این پلی‌کلینیک یکی از مطالبات جدی مردم این شهرستان به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: امید می‌رود با اختصاص اعتبار مناسب اجرای این طرح با سرعت بیشتری همراه شود.


بیشتر بخوانید


فلاحی همچنین از اجرای چهار طرح دیگر از سوی این نهاد خبر داد و گفت: بهره‌‎برداری از آشپزخانه بیمارستان امام علی (ع) با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال، تکمیل کلینیک دندانپزشکی با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال و بروزرسانی تاسیسات و تعویض چیلر‌های بیمارستان با اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریال از جمله این طرح‌هاست.

وی با اشاره به آغاز احداث بخش زایمان بیمارستان امام علی (ع) فرخشهر اضافه کرد: نقشه بلوک زایمان بیمارستان رو به اتمام است و به زودی مراحل ساخت این بخش از بیمارستان آغاز می‌شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: مدیریت درمان استان با پنج مرکز درمانی و یک بیمارستان با ۱۶۶ تخت فعال خدمات خود را به صورت رایگان به بیش از نیمی از جمعیت استان ارائه می‌دهد.

فلاحی با بیان اینکه بیمارستان امام علی (ع) تامین اجتماعی شهرکرد، تنها بیمارستان سبز در استان است، اظهار داشت: این مرکز درمانی با رتبه نخست رضایتمندی در کشور سالانه به ۱۵ هزار نفر خدمات بستری ارائه می‌کند و حدود هفت هزار و ۵۰۰ مورد جراحی در این بیمارستان انجام می‌شود.

وی، تعهد خدمات ناباروری را از دیگر برنامه‌های این نهاد برشمرد و گفت: ۱۰۰ درصد تعرفه دولتی و ۹۰ درصد تعرفه خصوصی هزینه‌های ناباروری بیمه‌شدگان پرداخت می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.