سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای آسفالت حفاظتی در محور‌های روستایی فامنین

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فامنین گفت: از ابتدای امسال روکش آسفالت حفاظتی (اسلاری سیل) در محور‌های روستایی در مجموع به طول ۲۳ کیلومتر انجام شده است.

رسول ابراهیم خانی گفت:اجرای روکش آسفالت حفاظتی (اسلاری سیل) در محور‌های روستایی امیرآباد، زرقان، خوش آباد، ابراهیم آباد، قمشانه و مرغ آباد در مجموع به طول ۲۳ کیلومتر انجام شده است.

او بالابردن ایمنی و همچنین ارتقاء سطح بهره وری راه‌ها را از جمله اهداف این اقدام برشمرد و گفت: همچنین بهسازی و آسفالت راه روستایی راستگویان به چهرقان به طول ۳ و نیم کیلومتر از دیگر اقدامات است که به عنوان یک راه اتصالی بین استان‌های همدان و مرکزی عمل کرده و نقش مهمی در تسهیل تردد بین استانی دارد.

تأکید کرد: اجرای خاکریز و اصلاح شیب شیروانی راه‌ها در محور اصلی همدان – رزن حد فاصل پل ساوه تا سراوک از دیگر اقدامات اجرایی است که در ارتقاء ایمنی مسیر یاد شده و کاهش شدت تصادفات تاثیر بسزایی دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فامنین گفت: شانه سازی مسیر فامنین – جهان آباد نیز به طول ۶ کیلومتر در ارتقاء ایمنی مسیر یاد شده و همچنین کاهش تصادفات تاثیر داشته است.

ابراهیم خانی افزود: ایمن سازی پل ۱۲۳ و احداث لاین برگشت نیز درحال انجام است و تاکنون حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که با تکمیل آن یک نقطه مهم حادثه خیز رفع می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.