سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تردد بیش از دو میلیون و ۳۰۰ هزار مسافر از پایانه‌های مرزی آذربایجان‌غربی

بیش از دو میلیون و ۳۰۰ هزار مسافر امسال از پایانه‌های مرزی آذربایجان‌غربی تردد کرده اند.

پیمان آرامون مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: دو میلیون و ۳۱۵ هزار مسافر امسال از پایانه‌های مرزی آذربایجان‌غربی تردد کرده اند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۵.۵ درصد رشد داشته است.

پیمان آرامون افزود: کاهش محدودیت‌های ناشی از بیماری کرونا که با گسترش واکسیناسیون سراسری انجام گرفت نقش بسزایی در افزایش تردد مسافران از پایانه‌های مرزی استان داشته است.

آرامون گفت: در این مدت بیشترین تعداد تردد مسافرین از طریق پایانه‌های مرزی استان به ترتیب از طریق پایانه‌های مرزی رازی با بالغ بر ۸۶۰ هزار تردد مسافر، بازرگان با نزدیک به ۷۰۰ هزار تردد مسافر و تمرچین با تردد بیش از ۴۷۵ هزارمسافر انجام گرفته است.

وی اضافه کرد: در این مدت همچنین ۱۳ هزار و ۷۶۵ دستگاه ناوگان اتوبوسی از پایانه‌های مرزی استان مسافرین را جابجا کردند که شامل شش هزار و ۸۸۵ دستگاه ناوگان اتوبوسی ورودی و شش هزار و ۸۸۰ دستگاه ناوگان اتوبوسی خروجی بوده که از نظر بیشترین میزان تردد ناوگان اتوبوسی پایانه مرزی تمرچین با هشت هزار و ۵۰۳ دستگاه، پایانه مرزی بازرگان با چهار هزار و ۶۷۹ دستگاه و پایانه مرزی سرو با ۵۸۳ دستگاه به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص داده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.