سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری ساخت شهربازی در کرمانشاه

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه متاسفانه طی سال‌های گذشته نسبت به ایجاد شهربازی، شهر کتاب و نمایشگاه بین المللی استان بی‌توجهی شده، گفت : در زمینه ساخت شهربازی، یک تفاهم‌نامه با یک سرمایه‌گذار منعقد شده و قرار است عملیات اجرایی این پروژه بزرگ بزودی آغاز شود.

بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه در اولین آیین تجلیل از افتخارآفرینان بین المللی و ملی کودک و نوجوان استان کودکان و نوجوانان را آینده‌سازان کشور دانست و گفت : همه باید به بالندگی کودکان و نوجوانان کمک کنیم.

وی نسل جدید را بسیار باهوش، مستعد و شایسته دانست و گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب بر توجه ویژه به این نسل تاکید شده و باید از نوآوری و خلاقیت این عزیزان در قالب تشکیل اتاق‌های فکر و اندیشه استفاده شود.

استاندار کرمانشاه بر ضرورت ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه تاکید کرد و گفت: دشمنان سرزمین ما از پیروزی زیبا و مقتدرانه جوانان تیم ملی کشورمان و شادی و شعف مردم آزرده خاطر هستند. تیم ملی در قطر گل کاشتند و با پیروزی خودشان یک شادی و نشاط را در کشور ایجاد کردند و دعا می‌کنیم در ادامه رقابت‌ها با برد تیم آمریکا و صعود به مرحله بعد، یک خوشحالی مضاعفی را در کشور ایجاد کنند.

استاندار کرمانشاه بر ایجاد نشاط در کودکان و نوجوانان هم تاکید کرد و گفت: تمامی برنامه‌های این نسل آینده ساز باید با نشاط همراه باشد.

وی گفت: متاسفانه طی سال‌های گذشته نسبت به ایجاد مجموعه‌های شهربازی، شهر کتاب و نمایشگاه بسیار بی‌توجهی شده، اما اکنون اجرایی شدن آن‌ها در اولویت مدیریت ارشد استان است و قطعا انجام می‌شود.

امیری مقدم عنوان کرد: در زمینه ساخت شهربازی، یک تفاهم‌نامه با یک سرمایه‌گذار منعقد شده و قرار است عملیات اجرایی این پروژه بزرگ به زودی آغاز شود.  

وی ادامه داد: مدیریت ارشد استان خواهان ایجاد شهر‌های زیبا، پرتحرک و با نشاط برای تمام مردم استان کرمانشاه است و این برنامه را اجرایی خواهیم کرد.  

وی بر ضرورت تهیه و پخش یک برنامه تلویزیونی ویژه کودکان و نوجوانان از شبکه زاگرس شد و با محوریت و اجرای خود آنان تاکید کرد.

امیری مقدم ادامه داد: مهارت آموزی یکی دیگر از اولویت‌های این نسل است و هر فردی که وارد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و یا آموزش و پرورش می‌شود باید در راستای استعدادهایش، صاحب یک مهارت کاربردی شود.

وی تاکید کرد: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در میان دانش‌آموزان نیز باید با اولویت دنبال شود تا زمینه و بستر کار و فعالیت علمی در فضایی مفید و سازنده، جدا از شبکه‌های مخرب اجتماعی برای این نسل آینده ساز فراهم شود.  

وی ولایتمداری، انقلابی بودن، پاکدستی، تلاش و خلاقیت را یکی از ویژگی‌های یک مدیر ممتاز دانست افزود: علاوه بر این ویژگی‌ها، ارتباط و تعامل خوب با همکاران و مخاطبین و خلاقیت در کار می‌تواند موجب موفقیت یک مدیر در عرصه عمل شود و خوشبختانه این ویژگی در مدیریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دیده می‌شود چنانچه طی ماه‌های اخیر شاهد یک تحول مثبت در کانون بوده ایم که قابل تقدیر است .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.