سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کتاب فرصت‌های سرمایه گذاری کهگیلویه و بویراحمد در نوبت انتشار

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد از تهیه کتاب توانمندی‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری به زبان فارسی و انگلیسی خبر داد.

طاهر شریف پور با اشاره به تهیه کتاب توانمندی‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری به زبان فارسی و انگلیسی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: به زودی این کتاب در استان چاپ می‌شود.

او افزود: همچنین نقشه راهنمایی سرمایه گذاری در استان هم در دست انجام است که این نقشه شامل فرصت‌ها و توانمندی‌ها و مزیت‌های سرمایه گذاری استان است.

شریف پور می‌گوید: راهنمای فرصت‌های سرمایه گذاری استان نیز به زبان‌های فارسی، عربی و انگلیسی است، البته هنوز نهایی نشده و ایراد‌هایی دارد که به زودی از آن رونمایی خواهد شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: همچنین مقدمات اولیه کار اطلس سرمایه گذاری استان انجام شده است و در آینده نزدیک از آن هم با حضور صاحبنظران رونمایی می‌شود.

شریف پور اضافه کرد: درحال حاضر ۵۰ فرصت سرمایه گذاری در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شده که در همه بخش‌های اقتصادی استان هستند و براساس آمایش سرزمین و مزیت نسبی شهرستان‌های استان است.

این مقام مسئول می‌گوید: از این تعداد ۲۰ فرصت سرمایه گذاری پیش امکان سنجی و لیست این طرح‌ها برای تهران ارسال شده که در سامانه بین المللی سازمان سرمایه گذاری قرار بگیرد.

او افزود" بنابراین شناسایی و معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری استان انجام شده است و در سایت بین المللی سرمایه گذاری خارجی قرار داده می‌شود تا سرمایه گذاران به این اطلاعات دسترسی داشته باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.