سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحقق خواسته‌های شهروندان محله شهیدی بهشتی کرج؛

آسفالت خط ۴ حصار بهسازی شد

سرپرست منطقه ۱۰ شهرداری کرج گفت: با صرف میزان ۲۰۰ تن آسفالت معابر محله شهید بهشتی واقع در خط ۴ حصار و کوچه‌های فرعی آن بهسازی شد.

سید احمد حسینی گفت: به منظور ایجاد فضای مناسب جهت تردد شهروندان و برطرف کردن مشکلات ناشی از معابر محله شهید بهشتی به‌خصوص کوچه‌های فرعی، با صرف میزان ۲۰۰ تن آسفالت معابر محله شهید بهشتی واقع در خط ۴ حصار و کوچه‌های فرعی آن بهسازی شد.

او می گوید: روند اجرای فعالیت‌های عمرانی منطقه با رویکرد تحقق اهداف مدیریت شهری و اجرای تعهدات با عنوان خدمات محله‌ای در راستای تأمین رفاه و آسایش و جلب رضایتمندی شهروندان است.

سرپرست منطقه ۱۰ شهرداری کرج همچنین از آغاز اجرای فاز دوم پیاده راه‌سازی بلوار خط ۴ حصار خبر داد و گفت: در پی تسهیل درروند رفت‌وآمد شهروندان و رعایت هرچه بیشتر استاندار‌های شهرسازی فاز دوم پیاده راه‌سازی در این محدوده اجرایی شد.

او می گوید: با برداشتن دیوار‌های بتنی و جمع‌آوری خاک و نخاله و زیرسازی لازم ادامه پروژه پیاده راه‌سازی در خط ۴ حصار اجرایی شد.

سید احمد حسینی گفت: فاز دوم طرح پیاده راه‌سازی خط ۴ حصار از لاین شمال به جنوب، روبه روی انقلاب ۱۱ تا زیرگذر عباس‌آباد آغاز شده و در ادامه نیز احداث پیاده‌راه در لاین جنوب به شمال معبر خیابان انقلاب ۱۱ تا تپه الله‌اکبر انجام خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.