سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امروز بسیج ممتازترین نیروی مردمی در جهان است

فرمانده سپاه چابهار گفت: امروز آماده ایم با قدرت تمام گام دوم انقلاب را اجرا کنیم و به وسیله شما بسیجیان توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

سرهنگ خدارحم سارانی فرمانده سپاه چابهار درمراسم سالروز تشکیل بسیج مستضعفین که درسالن دانشگاه دریانوردی چابهار با حضور گسترده بسیجیان و آحاد مردم برگزارشد گفت: امروز بسیج به عنوان یکی از ممتازترین نیرو‌های مردمی جهان شناخته شده است.

فرمانده سپاه چابهار درادامه با اشاره به کارکرد بسیج افزود: اگر بخواهیم کارکرد بسیج را پس از تشکیل مورد مطالعه قرار دهیم باید تاریخ را ورق بزنیم و عملکرد و کارنامه درخشان بسیج را مشاهده کنیم.

سرهنگ سارانی تصریح کرد: امروز بسیج به عنوان یکی از ممتازترین نیروی مردمی جهان شناخته شده وباید یادی کرد از سید الشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی که بسیج را جهانی کرد و امروز شاهد حضور بسیج در کشور‌های منطقه تحت عنوان حزب الله درلبنان، انصارالله در یمن، حیدریون و حشدالشعبی در عراق، فاطمیون در افغانستان، زینبیون در پاکستان، دفاع وطنی در سوریه برای مقابله با تروریست‌ها و نقشه‌های جدید آمریکا در منطقه هستیم.

سارانی در ادامه با اشاره به گام دوم انقلاب گفت: گام دوم انقلاب اسلامی، گام تمدن‌سازی است؛ به این معنا که در این گام هدف آن است که مقدمات و شرایط لازم برای تحقق تمدن نوین اسلامی فراهم شود و نظام یک گام به فرایند تحقق اهداف تمدنی خود نزدیک شود.

وی حضور بسیج دراعتلای گام اول ودوم انقلاب را تشریح کرد وافزود: طبیعی است که در این گام نیز نیرویی مانند بسیج که در گام اول انقلاب نقش بی‌بدیلی در ایجاد، استقرار، تثبیت، حفظ و ماندگاری انقلاب و نظام داشته است، در گام دوم نیز باتوجه به افق تمدنی انقلاب اسلامی نیز کارویژه‌های تعیین کننده داشته باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.