سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشش قصه‌گویان قزوینی در جشنواره بین‌المللی

 شش قصه‌گوی قزوینی در مرحله منطقه‌ای بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی افتخار آفریدند.

در جریان آیین اختتامیه مرحله منطقه‌ای بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در استان آذربایجان‌شرقی (منطقه یک کشور) شش قصه‌گوی قزوینی خوش درخشیدند.

در بخش ملی (نوجوان) سارینا حاجی برای قصه «چترباد» عضو مرکز فرهنگی و هنری شماره یک قزوین با مربی‌گری آزاده میرب‌ها برگزیده شناخته شد.

در بخش آیینی–سنتی گروه سنی نوجوان محمدطا‌ها ذوالفقاری با قصه «رستم و سهراب» از مرکز فرهنگی و هنری مجتمع با مربی‌گری فاطمه فارسی و طناز رئوفی نژاد با قصه «رستم و تهمینه» عضو مرکز فرهنگی و هنری شماره یک قزوین با مربی‌گری آزاده میرب‌ها برگزیده شناخته شدند.

در بخش ملی (بزرگسال) رتبه اول به فرزانه گلدوزان مربی مسئول مرکز فرهنگی و هنری محمدیه برای قصه «آقای کفاش و هزارپا» اختصاص یافت و جایزه سوم به مینا عابدی مربی فرهنگی مرکز مجتمع برای قصه «پهلوان پنبه» تعلق گرفت.

در بخش پدربزرگ و مادربزرگ‌ها، معصومه رحمانی از مرکز فرهنگی و هنری شماره یک تاکستان با هدایت سارا طاهرخانی و با قصه «کلوچه‌های خدا» شایسته تقدیر شناخته شد.

مرحله منطقه‌ای بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی (منطقه ۱ کشور) با حضور قصه‌گویان استان‌های آذربایجان شرقی، اذربایجان غربی، اردبیل، زنجان و قزوین از اول تا سوم آذرماه در سالن سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

شرکت کنندگان استان قزوین در این جشنواره بیشترین رتبه را کسب کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.