سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عملیات اجرایی شبکه توزیع آب شهر حر آغاز می‌شود

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: پس از پیگیری‌های فراوان عملیات اجرایی پروژه تکمیلی شبکه توزیع آب با اجرای خطوط انتقال آب و انشعابات در شهر حر در روز‌های آینده آغاز می‌شود.

محمد کعب عمیر گفت: باید با یک کار جهادی و شبانه روزی مشکلات آب و فاضلاب شهر‌ها و روستا‌های شهرستان شوش و کرخه به صورت اساسی و ماندگار برطرف شوند.

به گفته این مقام مسئول، مشکلات زیادی در حوزه آب و فاضلاب شهر‌ها و روستا‌های شهرستان شوش و کرخه وجود دارد که متاسفانه پس از ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون برطرف نشده، اقداماتی هم صورت گرفته، اما ضرورت دارد که با یک کار جهادی همه مشکلات و پروژه‌های آب و فاضلاب در دست اجرا در این دو شهرستان به صورت اساسی و ماندگار برطرف و تکمیل شوند.

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: خداروشکر پس از پیگیری‌ها و جلسات متعدد توانستیم اقداماتی لازم جهت رفع مشکلات آب شهر حر شهرستان شوش داشته باشیم.

به گفته کعب عمیر، در روز‌های آینده عملیات اجرایی پروژه تکمیلی شبکه توزیع آب با اجرای خطوط انتقال آب و انشعابات در شهر حر آغاز می‌شود.

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی اجرای این پروژه را اقدامی مهم در جهت افزایش کمی و کیفی آب شرب اهالی شهر حر دانست و گفت: اعتبار این پروژه ۱۲۴ میلیارد ریال است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.