سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یادآوره شهدای میمند در بخش فارغان شهرستان حاجی آباد

یادآوره شهدای میمند در روستای میمند بخش فارغان شهرستان حاجی آباد برگزار شد

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در یادآوره شهدای روستا و دهنه میمند گفت: ما با برگزاری اینچنین یادآوره‌ها و برنامه‌های فرهنگی باید تلاش کنیم که شهدا بیش از پیش در جامعه ما به یک نماد قدرت، عزت، سربلندی و افتخار و عظمت ملت تبدیل شوند و اکنون این ماموریت من و شما مردم است که سعی کنید شهدا را به نسل جوان و نوجوان معرفی کنیم تا از راه و روش زندگی شهدا از در زندگی‌شان استفاده کنند.

شهید ابرهیم هادی‌ها معرفی شدند و تبدیل شدند به یک نماد، ما نیز در روستا‌ها شهدای زیادی داریم که باید معرفی اشان کنیم تا تبدیل به یک نماد و فرهنگ شوند.

حجت الاسلام عبادی زاده افزود: امروز دشمن با تمام توان و قوا به جنگ فرهنگ شهید و شهادت و آرمان و ارزش‌های الهی ملت ایران آمده، دشمن به جنگ انقلابی آمده که بیش از ۳۰۰ هزار شهید برای بقای آن جنگیدند و شهید شدند.

امروز دشمن در یک جنگ ترکیبی برای محو فرهنگ ایثار و مقاومت با همه توان خود به میدان آمده و قطعا ما باز هم او را با فرهنگ بسیجی و شهادت شکست خواهیم داد.

در این مراسم دانش آموزان بسیجی به اجرای سرودی با موضوع شهدا پرداختند. فرزند شهید عبادالله آتش جامه از شهدای روستای میمند نیز دل نوشته و دکلمه‌ای راخواندند.

در پایان این یادواره از چهار خانواده شهید دهنه و روستای میمند تجلیل شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.