سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه سنندج:

تحقق عدالت اجتماعی مهم‌ترین رسالت مسئولان است

ماموستا رستمی گفت: تحقق عدالت اجتماعی مهم‌ترین رسالت امروز تک تک مسئولان است و در ارائه خدمت باید عدالت رعایت شود تا اعتماد جامعه به مسئولان بیشتر شود.

امام جمعه سنندج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد: انتقاد و خواسته‌های سازنده از دیدگاه اسلام قابل قبول است لذا مسوولان باید صدای به حق مردم را بشنوند و به مطالبات آن‌ها پاسخ دهند.

 ماموستا فایق رستمی اضافه کرد: جوانان ما هم باید به دور از هر تنش و آشوبی مطالبات خود را بیان کنند و اجازه ندهند دشمنان آتش تفرقه را در بین ملت ما شعله‌ور سازند.

او اذعان کرد: کشتن یک انسان برابر با کشتن تمام جامعه است اینکه امروز به خاطر تبلیغات رسانه‌های معاند رو در روی هم قرار می‌گیریم تنها به نفع دشمنان اسلام و انقلاب است.

ماموستا رستمی اضافه کرد: نیرو‌های امنیتی حافظان جان و مال جامعه و حافظ امنیت ما و جوانان سرمایه‌های ارزشمند این کشور هستند نباید این سرمایه ارزشمند به خاطر تبلیغات سو دشمنان از بین بروند.

امام جمعه سنندج افزود: امروز دشمنان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ای دنبال شعله‌ورکردن آشوب‌ها، دامن زدن به جنگ روانی و ایجاد جنگ مذهبی هستند.

او افزود: دشمنان با بهره‌گیری از امپراطور رسانه‌ای دنبال در دست گرفتن ذهن و فکر جوانان ما هستند و سعی دارند با سو استفاده از هیجانات جوانان به انقلاب ایران که پله‌های رشد را با سرعت قابل توجه می‌پیماید ضربه بزنند.

رستمی با بیان اینکه رفع مشکل بیکاری، ایجاد اشتغال، رفع مشکلات اقتصادی، آسان‌سازی ازدواج و ... مطالبات به حق جامعه است اذعن کرد: این مطالبات باید در قالب گفتمان‌های اصولی و به دور از اغتشاش بیان و از سوی مسوولان پیگیری و پاسخ داده شود.

امام جمعه سنندج ادامه داد: ضروری است که دولت هم برای توسعه کشور و اشتغالزایی تلاش جدی داشته باشند و از نخبگان و جوانان برای پست‌های مدیریتی استفاده کنند، ضمن اینکه به بومی گزینی نیز در استان‌ها توجه خاصی شود.

او تحقق عدالت اجتماعی را مهم‌ترین رسالت امروز تک تک مسوولان دانست و گفت: در ارایه خدمت باید اصل مهم عدالت رعایت شود تا اعتماد جامعه به مسوولان بیشتر شود.

امام جمعه سنندج در ادامه رفتار با مهر و محبت با یکدیگر را از دستورات دین اسلام خواند و افزود: رحم و مهربانی پیامبر آنقدر زیاد بود که نمونه ان را در هیچ زمان تاریخ نمی‌توان یافت.

ماموستا رستمی اضافه کرد: باید با الگوگیری از سیره و روش پیامبر مکرم اسلام گوی سبقت را در محبت و مهربانی از همدیگر برباییم و زمینه را برای رفع مشکلات در جامعه فراهم سازیم.

او اضافه کرد: سلامت و امنیت دو نعمت بزرگ در جامعه اسلامی است که امیدواریم با بصیرت و اگاهی دولتمردان و تک تک جامعه این سرمایه‌های ارزشمند همواره حفظ و نگاه طمع دشمنان از این آب و خاک دور شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.