سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولید در کنار جلوگیری از گازسوزی در نفت و گاز گچساران

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران تأکید کرد که اولویت مناطق نفت‌خیز جنوب تولید حداکثری و جلوگیری از گازسوزی است.

مهرداد کاهکش گفت: رعایت شیوه‌نامه‌های محیط زیستی در مناطق نفت‌خیز جنوب جزو الزام‌های تولید است و هدف ما از جمع‌آوری گاز‌های همراه نفت، حفظ سرمایه ملی و جلوگیری از هدررفت گاز طبیعی و حفظ محیط زیست است.

او می‌گوید: این اطمینان داده می‌شود که با اجرای طرح‌های جلوگیری از سوزاندن گاز‌های همراه از گازسوزی مستمر جلوگیری شود. در این مسیر بهره‌گیری از ابتکار‌های نو و استفاده از بخش خصوصی به‌ویژه دانش‌بنیان‌ها در تبدیل گاز به برق نیز به‌عنوان گزینه‌ای کارآمد، پیشنهاد شده است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: حمایت از شرکت‌های خصوصی به‌عنوان یکی از سیاست‌های مهم شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در برنامه کاری است، نگرش امروز ما حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و خصوصی در کنار حمایت از نخبگان برای انجام کار‌های بزرگ است و نباید تحریم‌ها بر روند کار ما تأثیر بگذارند.

کاهکش گفت: در آینده تولید خوراک برای پالایشگاه بیدبلند به‌طور خیره‌کننده‌ای افزایش خواهد یافت.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از شرکت‌های شاخص در صنعت نفت کشور است که ویژگی خاصی دارد و در گستره چهار استان قرار گرفته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.