سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیرعبداللهیان:

اجازه دخالت در امور داخلی‌مان را نمی‌دهیم

وزیر خارجه گفت: رژیم برلین سال‌هاست با تحریم‌های غیرانسانی خود، نقض گسترده حقوق بشر را انجام می‌دهد و ریاکارانه از سازوکارهای حقوق بشر سوءاستفاده می‌کند.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (پنجشنبه) سوم آذر ماه در پی صدور قطعنامه در شورای حقوق بشر سازمان ملل علیه ایران به کارگردانی آلمان در یک رشته توئیت نوشت: رژیم برلین به عنوان تامین کننده اصلی سلاح شیمیایی صدام بر علیه مردم ایران و دیگر فرصت طلبان، سال‌هاست با تحریم‌های ناعادلانه و غیرانسانی خود، نقض گسترده حقوق بشر را انجام می‌دهد.

رئیس دستگاه دیپلماسی همچنین در توئیت دیگری افزود: شرم آورتر آنکه، این کار را برای بازی‌های بی مقدار داخلی خود انجام می‌دهند.

امیرعبداللهیان تصریح کرد: این کشور‌ها باید بدانند ایران مقتدر، متعهد به حقوق بشر بوده، اما اجازه دخالت هیچ کشوری در امور داخلی خود را نمی‌دهد.

وی همچنین در توئیت دیگری نوشت: اکنون آن‌ها ریاکارانه از سازوکار‌های حقوق بشر سوءاستفاده می‌کنند تا بیشتر از قبل اقدامات ضد حقوق بشری را علیه مردم ما انجام دهند و همه این‌ها به نام «همبستگی» دروغین با ایرانیان.

شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد قطعنامه ضدایرانی درباره آنچه «وضعیت حقوق بشر در ایران» خوانده شده را به تصویب رساند. تصویب این قطعنامه به معنای موافقت این شورا با ایجاد یک «هیأت حقیقت‌یاب» درباره ادعا‌ها در خصوص «نقض حقوق بشر توسط ایران» در اغتشاشات اخیر است. این قطعنامه با ۲۵ رأی موافق، ۶ رأی مخالف و ۱۵ رأی ممتنع به تصویب رسید. چین، پاکستان، اریتره، ونزوئلا، کوبا و ارمنستان ۶ کشوری بودند که به این قطعنامه رأی منفی دادند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۵
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۶:۳۰ ۰۵ آذر ۱۴۰۱
تصویب قطعنامه شورای حقوق بشر علیه تهران هیچ فایده ای ، نتیجه ای و ارزشی برای مردم ایران و کشور ایران ندارد و تاکنون هم نداشته است.
آمریکا و متحدانش دیگر نمی توانند مدعی دفاع از حقوق بشر در جهان باشند چون به خاطر که آمریکا و متحدانش بزرگترین نقض حقوق بشر هستند و هم بزرگ ترین متجاوز به حقوق بشر در سراسر جهان هستند.
ناشناس
۰۶:۲۹ ۰۵ آذر ۱۴۰۱
سوال اینجاست که چرا پس در شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد جلسه ویژه‌ای برای رسیدگی وضعیت حقوق بشر در در آمریکا، کشورهای اروپا، عربستان سعودی، امارات، بحرین، ترکیه و اسرائیل تشکیل نشده است و نمی شود چرا؟
ناشناس
۰۳:۱۵ ۰۵ آذر ۱۴۰۱
از دستگاه دیپلماسی درخواست می‌شود در برابر اقدامات وقیحانه غربی‌ها در حمایت از اغتشاشگران و تهدید نظام مقدس جمهوری اسلامی و دخالت در امور کشورمان به شدت مقابله نماید.
ناشناس
۰۳:۱۴ ۰۵ آذر ۱۴۰۱
هیتلر می‌گفت دروغ هرچه بزرگ‌تر بهتر. حال نخست‌وزیر دلقک و دوروی کانادا با استفاده از تکنیک دروغ بزرگ هیتلری صحبت از دروغ بزرگ اعدام 15 هزار معترض در ایران کرده تا بی‌شرمی را به نهایت برساند و از طرف دیگر به اغتشاشات کشور تنفس مصنوعی بدهد.
ناشناس
۲۰:۲۱ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
تصویب قطعنامه ضد ایرانی در شورای حقوق بشر سازمان ملل از نظر ما غیرقانونی است
آمریکا و متحدانش ناقض حقوق بشر هستند و هم بزرگ ترین متجاوز به حقوق بشر در سراسر جهان هستند.
ناشناس
۱۷:۳۰ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
دیگر هیچ کس در انگلیس نمی تواند بر تجاوزات، جتایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل را سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در لندن نمی تواند بر تجاوزات، جتایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل را سرپوش بگذارد.
انگلیس و برخی از کشور‌های اروپایی که از سال 1357 تاکنون و به سرکردگی آمریکا از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
ناشناس
۱۶:۲۲ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
غربی‌ها جنایتکار سگ دست نشانده رئیس بی ادب شورای حقوق بشر سازمان ملل خیانتکار از سال 2015 تاکنون با فروش تسلیحات به ائتلاف سعودی در فاجعه یمن شریک هستند
که سعودی‌ها مسئول وضعیت موجود هستند، اما غربی‌ها با صادرات تسلیحات در این جنایت شریکند و تمامی مردم را قربانی می‌کنند.
ناشناس
۱۳:۲۸ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
رئیس «پژاک» به دخترش تجاوز کرد و دخترش خودکشی کرد، حالا، شعار «زن، زندگی و آزادی» می‌دهد
عبدالله اوجالان رئیس پ ک ک اولین شخصی بود که شعار زن، زندگی، آزادی را سر داد؛ اما همسرش که کثیره نام داشت به علت تحقیر، ظلم، فحاشی و کتک‌هایی که اوجالان در حق او داشت از دست او فرار کرد و در اروپا مقاله‌نویس شد.
ناشناس
۱۲:۱۹ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
۱۸۴ نفر در عملیات نظامی ترکیه در سوریه و عراق کشته شدند پس چرا شورای حقوق بشر سازمان ملل خیانتکار هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کند و سکوت اختیار کرده است.
ناشناس
۱۲:۱۱ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
مدعیان امروز حقوق بشر، دستشان به خون بیش از 999 هزار بی‌گناه آغشته است
ناشناس
۱۲:۰۷ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
قطعنامه حقوق بشری علیه ایران 100 درصد فقط به خاطر حمایت از تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل بوده است.
ناشناس
۱۱:۴۹ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
کارهایی که آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و صهیونیست ها و مزدورانشان در اغتشاشات اخیر انجام دادند، بشریت را شرمنده کرد
ناشناس
۱۱:۱۶ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار به همراه مزدورانشان شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور در جنگ تحمیلی هشت ساله بوده است.
و این در حالی است که اروپا جنایتکار به همراه مزدورانشان شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور در جنگ تحمیلی هشت ساله بوده است.
ناشناس
۱۱:۱۵ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
چرا تاکنون جلسه شورای حقوق بشر سازمان ملل خیانتکار درباره تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل و مزدورانشان تشکیل نمی شود؟
ناشناس
۰۹:۵۲ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
اونا اجازه نمیگیرن.. یهو میان
ناشناس
۰۹:۴۴ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
پس حق هشتاد و پنج ملیون در تروریسم اقتصادی و رفع تحریمها حقوق بشر نیست؟؟
حق هشتاد و پنج ملیون در امنیت و آرامش حقوق بشر نیست؟؟
هشتاد و پنج ملیون ایران بشر نیستند حقی ندارند !!!! ؟ اما چند اغتشاشگر و تروریست حق دارند؟؟!!
هر ایرانی با غیرت و بافهم و شعور شما را حداقل نیم قرن پیش شناختند نه حالا گرگهای درنده
در ضمن کشتار نیمی از ایرانیان توسط انگلیسی که رای مثبت داد تنها یک نمونه از هزاران جنایات انگلیس است و همچنین زدن هواپیمای مسافربری و سکوهای نفتی و...توسط امریکا و جلیقه زردهای فرانسه ،بمباران اتمی و هزاران هزار دیگر
#هیهات_منا_الذله
ناشناس
۰۹:۲۸ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
با وجود این همه تحریم و عدم تلاش صحیح داخلی طبق برنامه اونا میدونن الان وضع چگونه باید باشد و طبق برنامه ریزی که داشتن میرن جلو حالا برنامه ریزی همیسه واقعی صددرصد نیست ولی از برنامه کج برن عقب می افتن
ناشناس
۰۹:۰۹ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
بطور خلاصه وبطورکلی کشورهای جهان یابیشتراهداف وبرنامه وفعالیتها وارتباطاتشان حول محورافزایش سرمایه وقدرت اقتصادی و...است ( سیستم سرمایه داری: که برای رسیدن به قدرت بیشتر وبیشتر و هدف اصلی که همه وسائل برای رسیدن به آن را توجیه میشود ! مانندجنگ وتفرقه برای فروش سلاح/جذب مغزهاودارایی های ملل مختلف/تحریم برای بی ارزش کردن پول ملل مختلف/مبارزه با اعتقادات وسنتها وفرهنگهای ملل مختلف برای اهمیت دادن به فرهنگ سرمایه داری محض! انجام انقلابهای رنگین ومخملی ویا زیپ شده! کودتا) ویاکشورهای جهان بطور کلی جدای ازنیازبدیهی به اقتصاد ونظام دفاعی معمول بیشتراهداف وبرنامه وفعالیتها وارتباطاتشان حول محور ایدئولوژِی است که معدل ملت آن کشورراپذیرفته اند! مثل ایران وسوریه (دین محوری) مثل عربستان (فرقه محوری!) مثل کره شمالی (فردمحوری!) مثل اسرائیل ( ایدئولوژِی سرزمین موعود!! محوری) و...برای همین درسیستم سرمایه داری به رهبری آمریکا هراقدامی برای افزایش قدرت مشروع است! حتی اگر کشتار درداخل خود آمریکا باشد!! ( 11 سپتامبر) دیگه دخالت درامور دیگرملل که کاریک دقیقه چنین نظامهایی است. پاشنه آشیل سیستم های ایدئولوژِی فقط وفقط وفقط ازبین بردن اعتماد جمعی است وبس.مقوله اعتماد خیلی بسختی وبه مرورزمان کم کم،ذره ذره شکل میگیرد وبایک بی فکری ویاخیانت! یک شبه ازدست میرود .چراکه پرچم چنین نظامهایی بروی فونداسیون وستونهای باورواعتماد ملتها به اهتزاز درمیاد! ولی پرچم نظامهای سلطه به روی اجساد وکشتارها وغارتها وتجاوزات وکودتاها وانقلابهای رنگین وجنگها وتبعیضها و...
ناشناس
۰۸:۴۶ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
سازمان ملل احمق، اینها تروریستند گاگول! مگه خودتان حرم شاهچراغ را محکوم نکردید؟ یعنی اینقدر خرید که حوادث اصفهان و ایذه و تهران و کردستان را تروریستی نمیدانید؟
در انسان بودن و فهم و شعور و اخلاق و رفتار و کردار و انسان بودن شما باید شک کرد البته ما در بی عقلی و بی فهمی و بی شعوری شما شکی نداشتیم ولی سوال دوم چرا حمایت میکنید ؟؟!!!
لااقل در برابر اینهمه جنایت تروریستها اگه محکوم نمیکنید خفه خون بگیرید و سکوت اختیار کنید خود این قطعنامه یعنی حمایت از تروریست
سازمان ملل نگویید که بگویید سازمان تروریستها
#سازمان تروریست ها
#سازمان تروریست ها
#سازمان تروریست ها
#سازمان تروریست ها
ناشناس
۰۷:۴۵ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
گاهی اوقات با یک اشتباه 19 نمیشی صفر میشی !!!!
8BIT-DINER
۰۶:۵۷ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
باشه برای بعد فعلا خیلی گرفتارم !
ناشناس
۰۶:۳۱ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
آلمان اول لکه ننگ کوره های آدم سوزی خود را توجیه کند بعد برای حقوق بشر ایران دلسوزی کند
مشکل آنها در جایی دیگر است اینهمه پیشرفتهای علمی جوانان مارا نمیتوانند تحمل کنند و مشکل دیگر شان پیشروی اسلام در اروپاست بهانه شده تا با ایران اسلامی درگیر شوند
چراغی را که ایزد برفروزد هر آنکس فوت کند ریشش ( ریشه اش ) بسوزد
ناشناس
۰۶:۱۲ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
وقتی میبینند عده ای در تهران و در دیگر نقاط کشور با برداشتن حجاب که شعار اصلی براندازان هم هست به راحتی راه میروند و کسی هم جلوی آنها را نمیگیرد معلوم است که برای ایران قطعنامه میدهند آنها که مخالف آدم های مفت خور و مشروب خوار و رقاص و آوازه خوان و سگ باز و هم جنس باز نیستند که حالا به بهانه حجاب در خیابان میریزند و یا در آلمان تشکیل زنجیره انسانی میدهند (تقصیر خودمان است ).
ناشناس
۰۵:۵۳ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
حالا چی میشه
U-238
۰۴:۲۷ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
دنیای غرب دقیقا مثل یک بچه ننر از خود راضی و بیعرضه و زودرنج است. اگر در مقابلش کوتاه بیایی سوارت می شود. ولی اگر با او تند برخورد کنی مثل خر به تو سواری میدهد.
علیرضا
۰۳:۰۹ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
هنوز جنایت کشور آلمان درخصوص تجهیز کردن صدام به سلاح شیمیایی که ضد شهرهای کردنشین ایران بکار رفته فراموش نشده .مرگ بر منافقین از هر قوم و ملتی که باشند
مجید
۰۲:۰۰ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
ایران مقتدر اجازه دخالت به هیچ کس نمی دهد.
ایران مقتدر تر میشه به کوری چشم تمام دشمنان و منافقان
ناشناس
۲۳:۵۲ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
تورا بخدا جمعیت افغانی داره از ایرانی ها بیشتر میشه خواهشا خیلی دیر شده و خطرناک
ناشناس
۲۳:۴۲ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
بله! من که قانع شدم!
ناشناس
۲۳:۱۵ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
بسیار متاسفم برای افرادی که دست کمک به سمت کشور های بیگانه دراز میکنند. کسانی که کشته شدن مردم بیگناه در سوریه و یمن و چندین و چند کشور آواره دیگر را ذره ای به روی خود نمی آورند اما حالا میخواهند صدای مردم ایران باشند. زیاد سخت نیست کمی فکر کنید متوجه چرایی آن میشوید. مشکلاتی که هست به خودمون مربوطه و انشاالله به لطف خدا حل میشود.
ناشناس
۲۳:۰۶ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
زنده باد ایران و ایرانی. دم شما گرم.
ناشناس
۲۲:۵۳ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
مرگ بر منافق، مرگ بر آمریکا
ناشناس
۲۲:۴۱ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
مردم راضی به دخالت دولتهای خارجی در امور داخلی نیستند ولی قبول کنید مردم از وضع کنونی ناراضی هستند و شما مسولین توانایی اداره کشور را ندارید و باید اصلاحات اساسی صورت بگیرد
ناشناس
۲۲:۳۴ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
ولی غربی ها به زور دخالت میکنن
ناشناس
۲۲:۳۴ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
امام خمینی:آمریکا هیچ غلطی نمی تواندبکند