سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با همفکری دستگاه‌های مختلف مشکلات کشور حل می‌شود

آیت‌الله حسین نوری همدانی با تاکید بر ضرورت ثبات و کنترل بازار گفت: با همفکری دستگاه‌های مختلف و اتحاد آن‌ها می‌توان مشکلات جاری کشور را حل کرد.

آیت الله نوری همدانی روز پنجشنبه در دیدار سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفان، گفت: گرانی و تورم مردم را اذیت می‌کند و لازم است به این مسائل به‌صورت ویژه رسیدگی شود.

مرجع تقلیدشیعیان با تاکید دوباره بر اهمیت کنترل تورم و افزایش آسایش عمومی، یادآور شد: در دنیای امروز مردم ما با مسائل و مشکلاتی روبه‌رو هستند که گرانی ازجمله آن‌هاست.

آیت الله نوری همدانی گفت: مردم از اینکه قیمت برخی از محصولات و کالا‌ها طی سال‌های اخیر افزایش چندین برابری پیدا کرده گلایه دارند.

مرجع تقلید شیعیان در ادامه با اشاره به نقش مهم رسانه ملی در خنثی‌سازی توطئه‌های شبکه‌های معاند و تاکید بر ضرورت اصلاح برخی رویه‌ها در صداوسیما، بیان داشت: مسلم است که رسانه‌های معاند دست از دشمنی با ملت ما برنمی‌دارند و رسانه‌ها باید در برابر آن‌ها هوشیار باشند.

آیت الله نوری همدانی همچنین گفت: برخی از سران کشور‌های همجوار رویه‌ای در سیاست خارجی خود دنبال می‌کنند که برخلاف منافع ملی ما است و لازم است با این کشور‌ها صحبت شود تا جلوی لطمه‌های آن‌ها به ایران گرفته شود.

مرجع تقلید شیعیان در ادامه، خداباوری و ایمان را مهم‌ترین امتیاز نیرو‌های بسیج عنوان کرد و افزود: اولین و مهم‌ترین سرمایه نیرو‌های مخلص بسیج ایمان به خداوند و پیروی از مکتب انسان ساز اسلام و فرهنگ اهل بیت (ع) است.

آیت الله نوری همدانی یکی از موارد مهم در عزت آفرینی و ایجاد اقتدار برای نظام و ملت ایران را پرهیز از اختلاف و ایجاد همدلی و وحدت حول محور، ولی فقیه در بین تمامی مردم و نیرو‌های دلسوز نظام توصیف کرد و گفت: امروز باید نسبت به اوضاع زمان و نقشه‌های دشمنان و بدخواهان نظام بیدار و هوشیار بود چرا که دشمنان ما هرگز خیر و صالح ما را نمی‌خواهند. آن‌ها با ایجاد تفرقه سعی در ضرب زدن به ما را دارند بنابراین باید بیشتر از هر روزی اتحاد و وحدت خود را حول محور، ولی فقیه حفظ کنیم و در مقابل آنان بایستیم.

مرجع تقلید شیعیان با تقدیر و تجلیل از خدمات گسترده بسیج در کشور یادآور شد: نیرو‌های با اخلاص بسیج کار‌های مهم و تاثیرگذاری برای رفع مشکلات در کشور انجام داده اند. نیرو‌های کارآمد بسیج در اردو‌های جهادی در هنگام سرما و گرما، در سیل و زلزله در کنار مردم و پیشاپیش همه گروه‌ها به خدمات می‌پردازند. از این رو باید این گونه خدمات و اقدامات بسیج مورد حمایت و تقویت قرار گیرد.

آیت الله نوری همدانی، مردمی بودن را یکی از امتیازات بسیج دانست و افزود: در نظام مقدس اسلامی ایران اصل و اساس مردم هستند و مهم‌ترین سرمایه نظام همین مردم هستند، باید شاهد حضور پر رنگ نیرو‌های دلسوز نظام برای خدمت رسانی به مردم در تمام عرصه‌های علمی، فرهنگی، رفاهی، اقتصادی و اشتغال زایی باشیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در سفر روز پنجشنبه خود به استان قم با شماری از علما و مراجع تقلید دیدار و گفتگو کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.