سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با وزیر خارجه امارات مطرح شد؛

انتقاد امیرعبداللهیان از رویکرد غیرسازنده آمریکا و برخی کشور‌های اروپایی در قبال اغتشاشات اخیر در ایران

وزیر خارجه کشورمان در گفتگو با همتای اماراتی خود از رویکرد غیرسازنده آمریکا و برخی کشور‌های اروپایی در قبال اغتشاشات اخیر در ایران انتقاد کرد.

در تماس تلفنی حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان، وزیر خارجه و همکاری‌های بین المللی امارات متحده عربی، آخرین تحولات مناسبات دوجانبه و بین المللی مورد رایزنی قرار گرفت.

امیرعبداللهیان گفت: توسعه و گسترش روابط با کشور‌های همسایه، از جمله با امارات مورد توجه ما است.

وزیر امور خارجه آمادگی تهران را برای برگزاری نشست مشترک تجار و بازرگانان ایران و امارات اعلام کرد.

رئیس دستگاه دیپلماسی در بخشی از این گفت و گوی تلفنی، رویکرد غیرسازنده آمریکا و برخی کشور‌های اروپایی در قبال اغتشاشات اخیر در ایران و سوء استفاده سیاسی و ابزاری از نهاد‌های بین المللی مانند حقوق بشر را قویا مورد انتقاد قرار داد.

شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر خارجه و همکاری‌های بین المللی امارات متحده عربی در این گفت‌وگوی تلفنی روابط پایدار و پویا، بین دو کشور را خواستار شد.

وزیر خارجه امارات برای برگزاری نشست‌های کمیسیون مشترک و کمیته تجار و بازرگانان ایران و امارات و گسترش مناسبات دوجانبه اعلام آمادگی کرد.

شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان با تأکید بر بر ضرورت عدم پیروی نهاد‌های حقوق بشری از رویکرد سیاسی، خواستار احیای توافق هسته‌ای و رفع اختلافات فنی در این زمینه شد و آن را به نفع همه طرف‌ها دانست.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۳:۱۲ ۰۵ آذر ۱۴۰۱
سازمان های بین المللی خیانتکار باید در این مورد پاسخ و جواب و توضیح به دهند آمریکایی ها جنایتکار به کدام قانون و مجوز و قطعنامه به افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن تجاوز و حمله کردند.
سازمان های بین المللی خیانتکار باید در این مورد پاسخ و جواب و توضیح به دهند انگلیسی ها جنایتکار به کدام قانون و مجوز و قطعنامه به افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن تجاوز و حمله کردند.
ناشناس
۲۲:۰۹ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
وزیر ما نباید وقتشو با این شیاطین پر کنه؛ باید ثانیه به ثانیه برای مردم فکر و عمل کنه
امام خمینی وقتی اون مرد فرستاده شوروی اومد اصلا برای ایشان مهم نبود
ناشناس
۲۱:۳۴ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
در عوض رویکرد کره شمالی و روسیه و چین و سوریه سازنده بود! خدا را شکر!
ناشناس
۱۹:۲۳ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
هروقت وعده های مسوولین تحقق پیدا کرد وعده های آمریکا و اروپا هم تحقق پیدا خواهد کرد. از هر دست بدی از همون دست پس می گیری. کار دنیاست.
ناشناس
۲۲:۰۷ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
دمت کرم که گل گفتی
ناشناس
۱۹:۱۰ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
آقای امارات یه لحظه هیس!
ایران باید یکبار برای همیشه با یه عده در داخل و خارج از کشور حساب کتاب بکنه.
ناشناس
۱۹:۰۵ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
امارات اول باید تکلیفش رو با خودش روشن کنه این نمیشه که پایگاههای جاسوسی اسراییل رو تو کشورش مستقر کنه و از طرفی دم از تعامل با ایران بزنن.
ناشناس
۱۷:۴۰ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
خسته نشی مرد
ناشناس
۱۷:۳۵ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
3 کشور اروپایی انگلیس، آلمان و فرانسه هم مانند آمریکا جنایتکار از سال 2015 تاکنون تعهداتش را در مورد برجام انجام ندادند پس 3 کشور اروپایی انگلیس، آلمان و فرانسه جنایتکار دیگر حق صلاحیت دخالت و مداخله در برجام و مذاکرات وین و غیره را ندارند.
اروپا جنایتکار هم مانند آمریکا جنایتکار از سال 2015 تاکنون تعهداتش را در مورد برجام انجام نداده است پس اروپا جنایتکار دیگر حق صلاحیت دخالت و مداخله در برجام و مذاکرات وین و غیره را ندارد.
ناشناس
۱۷:۲۱ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
آقا اگر همین رویکرد غیر سازنده نبود که الان بجای ۳۰۰نفر برادارمون ۳۰۰۰۰۰۰۰ هموطن مون رو هدشات کرده بودن بعضی وقت ها میگم خدا و شکر از اینکه ازین دسته دشمن ها داریم
Zagrosian
۱۷:۱۶ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
توافق هسته ایی زمانی ارزش دارد که به ایران غرامت و خسارت بپردازند و همه تحریمها را هم با تضمین دادن رفع کنند و گرنه هیچ ارزشی ندارد و این آژانس سیاسی و بی ارزش است
Ali
۱۸:۴۱ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
اصلا از اول همینطور بوده این اژانس فقط تاسیس شده بخاطر ایران و کره شمالی و کار به دیگر کشورها ی که دوست امریکا وانگلیز و فرنسه و اسرائیل اصلا ندارد...
بختیاری
۱۷:۱۳ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
نهادهای حقوق بشر باید فرق تروریست و تروریست پروها را با مبارزان با تروریست و تروریست پرورها بدانند ایران در مبارزه با داعش در خط مقدم بوده و هست
چه تروریست داخلی و چه خارجی را باید نیست و نابود کرد و حامیانشان را هم مورد بازخواست قرار داد
ناشناس
۱۷:۰۶ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار و هم سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کردند که حق صلاحیت دفاع از حقوق بشر را ندارند.
ناشناس
۱۶:۴۷ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
کل دنیا در اشتباهند : بجز ما.
ناشناس
۱۶:۳۵ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
یه خسته نباشید خدمت شما... واقعا خسته نباشید...
حالا سوالم اینه اگه کسی بیاد تو خونه شما و بزنه و بکشه و فحش بده واقعا منطقیه که فقط بهش بگی « کارت درست نیست!!!»
ناشناس
۱۶:۳۴ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
آمریکایی‌ها داعش را به جان جهان اسلام انداختند/ واین در حالی است که متاسفانه مسئولین باز هم به دنبال همکاری با آمریکا در وین هستند چرا؟
سه کشور اروپایی، آمریکا و صهیونیست ها و مزدورانشان از اغتشاشگران حمایت می کنند
ناشناس
۱۶:۳۰ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
اعتراض هس
ناشناس
۱۶:۰۱ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
ادعا‌های تکراری عربستان درباره دخالت ایران در امور داخلی سوریه/ و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم کودک کش سعودی همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
ناشناس
۱۵:۳۹ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
شبکه اینترنشنال سعودی دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد.
ناشناس
۱۴:۱۵ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
وقتی که علنی و آشکار آمریکا و کشورهای اروپایی همراه مزدورانشان از گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین و اغتشاشگران حمایت می کنند پس عملکرد و رفتار دولت و مسئولین در مذاکراه و برجام و مذاکرات وغیره غلط و اشتباه است.
حضور آمریکا و کشورهای اروپایی از سال 2001 تاکنون در منطقه ثابت کردند که 100 درصد فقط به خاطر مبارزه با حکومت نظام جمهوری اسلامی بوده است، نه مبارزه با تروریسم، القاعده و طالبان